Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، فدراسیون وزنه برداری کشور اسامی ورزشکاران دعوت شده از سوی این فدراسیون به اردوی تیم ملی رده نوجوانان بانوان کشور را اعلام کرد.

در این لسیت که اسامی ۱۲ ورزشکار دختر از سراسر کشور در آن اعلام شده است نام دو بانوی وزنه بردار کردستانی نیز به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شینا امانی و کیژان مقصودی دو ورزشکار رشته وزنه برداری استان کردستان هستند که از سوی فدراسیون به این مرحله از اردو فراخوانده شده اند.

این اردو با حضور ۱۲ دختر وزنه بردار از روز ۲۲ اسفند به میزبانی تهران آغاز می شود و تا ۲۸ است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان اردوی تیم ملی استان کردستان فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای

 رئیس پلیس راه کردستان اظهار کرد: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا روز گذشته ۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان خود را از دست داده و ۱۶۸ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ گوهری عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، در مجموع تصادفات جرحی و خسارتی، ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش وجود دارد.

وی افزود: سال گذشته ۱۴۸ فقره تصادف خسارتی ثبت شده که این آمار در سال جاری ۹۱ مورد است.

گوهری مجروحان تصادفات جاده‌ای امسال را ۱۶۸ نفراعلام کرد و افزود: درمجموع روزانه بیش از ۱۰۰ تیم پلیس به صورت گشت محسوس و نامحسوس درسطح جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری