Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@20:12:15 GMT

باشگاه پرسپولیس: از اتهام‌زنی‌ها دست بردارید!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۳۹۴

صراط:

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر لزوم برخورد قاطع با اتهام‌زنی‌های واهی و ادعا‌های کذب اعلام کرد: طبق اطلاعیه رسمی سازمان لیگ برگزاری بازی بدون تماشاگر ربطی به یکشنبه و دوشنبه ندارد و تا اطلاع ثانوی بازی‌های بدون تماشاگر برگزار و دلیل تعویق لیگ نوزدهم لزوم نصب گیت در استادیوم‌ها و فروش بلیط الکترونیکی بازی‌ها بر اساس تصمیم مسئولان در همه استادیوم‌ها بوده و صفر درصد ربطی به پرسپولیس نداشته است!

در اطلاعیه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آمده است:

وقتی در رقابت با پرسپولیس نتوانسته‌اند مانع از تکرار موفقیت‌های آن شوند مسلسل‌وار اتهام می‌زنند، اما دریغ از هیچ برخوردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتهام‌زنی‌های واهی علاوه بر پرسپولیس اتهام زدن به ارکان فوتبال ایران است و متولیان آن و اکنون نیز تهمت زدن به بسیاری از مسئولان دیگر.

متاسفانه فصل گذشته برای توجیه ناکامی‌های خود و کمرنگ کردن قهرمانی سرخ‌ها در سومین فصل متوالی بدون هیچ مستند و مصداقی گفتند نتایج به نفع پرسپولیس مهندسی می‌شود در حالی که همان روز‌ها شاهد بودیم که ضرب و جرح ۱۶۰ هوادار (طبق آمار اورژان) هیچ محرومیتی نداشت و با این اتهام‌زنی‌ها هم هیچ برخوردی نشد.

اکنون هم دوباره اتهام و فرافکنی محض برای توجیه ناکامی‌ها از یک سو و اصرار عجیب به لغو یا برگزاری بازی در حضور تماشاگر در عین مرگبار بودن خطر شیوع «کرونای لعنتی» که مسئولان را به تکاپو انداخته تا همه راهکار‌ها را برای مهار آن طی کنند، عجیب است.

بس کنید لطفا که این اتهام‌زنی‌های بی‌پایه و اساس‌تان خود حکایت از آن دارد که هیج مصداقی برای حمایت از پرسپولیس ندارید و ادعا‌هایی را طرح می‌کنید که همه متحیر می‌شوند چرا که همه و همه می‌دانند لیگ نوزدهم به خاطر الزام به نصب گیت‌ها والکترونیکی شدن بلیط فروشی استادیوم‌ها به تعویق افتاد و هیچ ارتباطی با پرسپولیس نداشت و اکنون نیز برگزاری بازی‌های لیگ بدون تماشاگر طبق اعلام و اطلاعیه رسمی سازمان لیگ تصمیمی است که تا اطلاع ثانوی و مهار ویروس کرونا اتخاذ شده و دیگر ربطی به یکشنبه و دوشنبه ندارد.

در انتها امیدواریم اگر در گذشته با اتهام مهندسی نتایج برخوردی نشد و یا برخی تیم‌ها به رغم تخلفات سنگین تماشاگران خود محروم نشدند این بار با اتهام زدن به پرسپولیس و متولیان ورزش، فوتبال، بهداشت و یا شورای تامین و همه نهاد‌های تصمیم‌گیر در برگزاری بدون تماشاگر بازی‌ها (برای مبارزه با شیوع کرونا) و ایضا همه نهاد‌های ورزشی و غیرورزشی که تصمیم گرفتند در پی ناهنجاری‌های لیگ تا زمان نصب گیت و عرضه الکترونیکی بلیط‌ها در همه استادیوم‌ها شروع نشود برخورد قاطع شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اطلاعیه باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ویروس کرونا صراط باشگاه پرسپولیس بدون تماشاگر اتهام زنی ها استادیوم ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، احکام کمیته انضباطی درخصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اعلام شد که اراکی ها باید یکی از مسابقات خانگی خود در استادیوم امام خمینی (ره) را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این مسابقه که با حواشی هم همراه بود، تعدادی از هواداران استقلالی با استفاده از شلوغی ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدند و در نقش جیمی جامپ، منجر به توقف بازی شدند و البته حواشی نیز برای سیدحسین حسینی نیز پیش آمد.

در این میان، کمیته انضباطی پس از جریمه انضباطی و مالی استقلال و دو بازیکن این تیم به نام های حسینی و مرادمند، ایرالکو را نیز با جریمه و محرومیت روبرو کرده است.

طی حکم صادره، آلومینیوم باید یکی از دیدارهای خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این حکم پس از قطعیت دادنامه به مرحله اجرا می رسد.

بدین ترتیب اگر حکم اراکی ها قطعی شود، هواداران این تیم در بازی با فولادحق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

???? باشگاه آلومینیوم اراک:
تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069  پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

???? حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف: رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید