Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:07:17 GMT

پخش بیش از3هزار دقیقه برنامه در دوم اسفند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۴۱۱

پخش بیش از3هزار دقیقه برنامه در دوم اسفند

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: بیش از 3 هزار دقیقه برنامه در حماسه انتخابات دوم اسفند از شبکه اشراق تولید، تامین و پخش شد.

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شکست تاریخی برنامه‌ریزی گسترده نظام تبلیغاتی دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای، از تولید، تامین و پخش بیش از 3هزار دقیقه برنامه در خصوص حماسه تاریخی دوم اسفند ماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به برنامه‌های شبکه اشراق در روز دوم اسفندماه گفت: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه‌ای با عنوان جانم ایران در روز انتخاب، از ساعت 8صبح تا پایان فرایند انتخابات به صورت زنده و مستقیم به مدت بیش از840دقیقه میهمان بینندگان شبکه اشراق بود. 

 وی افزود: معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار 2 واحد سیار و پنج اکیپ پرتابل در نقاط مختلف شهر این حماسه را به صورت مستقیم پخش کرد.

لطیفی ادامه داد: برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های  سراسری یک،2 ،3 ،4 شبکه تهران، خبر، شما، افق و هیسپان تی‌وی به مدت 304 دقیقه به منظور انعکاس حضور حماسی مردم در اقصی نقاط جهان از دیگر بخش‌های این برنامه بود. 

رئیس رسانه استانی یکی از نقاط قوت شبکه اشراق را که برای نخستین بار در تاریخ شبکه با همت همکاران فنی سیما میسر شد، پخش زنده همزمان از 31 شعبه اخذ رأی در اقصی نقاط استان اعلام کرد.  

وی سپس به برنامه‌های صدا اشاره کرد و افزود: معاونت صدا هم از ساعت 7 صبح در برنامه زنده، یاشا ایران به مدت بیش از 15 ساعت حال و هوای استان را به سمع شنوندگان استان رسانید.

لطیفی ادامه داد: رادیو استانی در این مدت 20 ارتباط زنده رادیویی با شبکه‌های جوان، فرهنگ، اقتصاد، ایران، گفت‌وگو، پیام، انتخابات، سلامت، ورزش، معارف و زیارت برقرار کرد. 

به گفته مدیرکل صداوسیما رادیو نما هم در کنار رادیو استانی بیش از 840 اسلاید با موضوع حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی پخش کرد. 

وی در ادامه فعالیت‌های معاونت فضای مجازی را در این روز تشریح کرد و افزود: فضای مجازی مرکز هم در قالب نماهنگ، 45 پوستر، چهار ویدئو، پنج یادداشت و متن همچنین پخش زنده اینستاگرامی همراه با مخاطبان خود بود. 

لطیفی به برنامه‌های خبر مرکز نیز اشاره کرد و گفت: خبر مرکز زنجان با پخش 6 بخش خبری تلویزیونی، 9 بخش خبری رادیویی، ارتباط زنده با شبکه خبر، چهار گزارش خبری ویژه و اعزام پنج اکیپ پرتابل خبری و 20 اکیپ پرتابل شهرستانی حضور حماسی مردم را در نقاط مختلف استان منعکس کرد.

 انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان حماسه فضای مجازی تولید مدیرکل صدا و سیما اشراق لطیفی نماهنگ مستقیم حماسی رادیویی انتخابات گفت وگو بخش خبری اکیپ مخاطبان شبکه اشراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»

پیمان جبلی امروز و در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روز‌های اخیر پیرامون وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی اظهار کرد: به طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.
وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرایند‌های اقتصادی این حوزه را نیز برعهده دارد.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه فرایند‌های اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکو‌ها و ساترا وجود دارد.

وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

رئیس رسانه ملی درخصوص عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد.

وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و اظهار کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تا کنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد. 

جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویداد‌های مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات