Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:21:08 GMT

دستگیری مأموران قلابی و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در قم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۴۲۸

دستگیری مأموران قلابی و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در قم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی سرقت از همشهریان تحت عنوان مأمور ناجا توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و همچنین راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، با توجه به حساسیت این پرونده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی جرم و سرقت از تعداد کثیری از شهروندان و سو استفاده از هویت و لباس نیروی انتظامی موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی متهم اصلی دستگیر شد، با توجه به سابقه قبلی خود ابتدا سعی در انکار موضوع داشت اما در مواجهه با دلایل و مدارک موجود و پس از رویارویی با مالباختگان، به ۱۵ فقره سرقت با همدستی دایی خود و یک تن دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهمان برای ارتکاب جرم از خودروهای پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ استفاده کرده و در خیابان افراد را تحت عنوان مأمور ناجا مورد بازجویی قرار داده و در فرصتی مناسب وجه نقد و همچنین گوشی تلفن همراه آنها را سرقت می‌کردند که با دستگیری ۲ همدست دیگر هر دو خودرو نیز توقیف شدند.

سردار آقاخانی به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با افرادی که خود را مأمور نیروی انتظامی و یا سایر سازمان‌ها و نهادها معرفی می‌کنند حتماً مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4860625

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فرماندهی انتظامی قم سرقت انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف ویروس کرونا تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراغه مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی های به عمل آمده در نهایت ماموران  کلانتری ۱۱ موفق شدند ۳ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی یک نفر مالخر اعتراف و ضمن دستگیری مالخر از مخفیگاه آنها موتورسیکلت های سرقتی کشف و پس از شناسايی اموال مسروقه و تاييد مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه متهمین دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند از شهروندان خواست به توصيه های پليس برای حفظ خودرو و موتورسيکلت خود در پيشگيری از سرقت توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پليس را از طريق تلفن ۱۱۰ مطلع نمايند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام