Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد بیشتر مردم ژاپن علاقه‌ای به حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌های المپیک و پارالمپیک ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از japantimes، نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد کمتر از 40 درصد مردم ژاپن تمایل دارند بازی‌های المپیک یا پارالمپیک را به صورت زنده در ورزشگاه‌ها تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این نظرسنجی، 9.2 درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند آنها قطعا می‌خواهند بازی‌های المپیک یا پارالمپیک، افتتاحیه و اختتامیه را از نزدیک تماشا کنند این در حالی است که 27.4 درصد در صورت ممکن رویدادها را از نزدیک خواهند دید.

62.8 درصد از مردم نیز اعلام کرده‌اند تمایلی ندارند تا در این رویداد شرکت کنند. از این درصد، 23.2 درصد اصلا مسابقات را زنده نمی‌بینند و 39.5 درصد هم کسانی هستند که خیلی مسابقات را تماشا نخواهند کرد.

در مورد دلایل مطرح شده، 70 درصد مردم گفته‌اند از پخش تلویزیونی راضی هستند. 38.5 درصد هم گفته‌اند ورزشگاه‌ها از آنها فاصله زیادی دارند. 22 درصد نظرسنجی‌ها حاکی از این است مردم نگران گرمازدگی و مشکلات این چنینی به خاطر افزایش دما هستند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ژاپن نظرسنجی المپیک پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اکثر آمریکایی ها مخالف جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

نتایج نظرسنجی جدید گالوپ نشان داد که ۵۵ درصد از آمریکایی ها با تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مخالف هستند. این رقم در مقایسه با نظرسنجی نوامبر ۲۰۲۳، افزایش ۱۰ درصدی از خود نشان می دهد.

بر اساس این نظرسنجی جدید، میزان حمایت آمریکایی ها از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۵۰ درصد در نوامبر به ۳۶ درصد در ماه میلادی جاری کاهش یافته است.

میزان حمایت آمریکایی ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، نشان دهنده یک شکاف حزبی شدید در آمریکا است. ۶۴ درصد جمهوری خواهان از جنگ غزه حمایت می کنند، در حالی که تنها ۱۸ درصد دموکرات ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه حمایت کردند.

نظرسنجی گالوپ ازاول تا ۲۰ مارس برگزار شد.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در جنایت های ماه های اخیر در نوار غزه بوده است.

کد خبر 6064417

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های ایران در بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک
  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود