Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.
به گزارش آریا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:
*با توجه به شکایت حامد نوری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نورمحمدی محکوم به پرداخت مبلغ 58 میلیون و 860 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال شد.
*در پرونده شکایت سعید حیدری از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال به انضمام مبلغ 30 میلیون و 520 هزاریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم گردید.
*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت کوروش ملکی از باشگاه سپیدرود رشت،  این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 74 میلیون و 120 هزار ریال بابت هزینه دادرسی شد.
*در پی شکایت محمدصادق رفیعی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 450 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.
*با توجه به شکایت پرویز کریمی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 760 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت 38 میلیون و 368 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صدور آرای کمیته وضعیت هزار ریال بابت هزینه دادرسی میلیون ریال بابت اصل خواسته باشگاه به پرداخت پرداخت مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی

بیانکونری موظف به پرداخت نزدیک به 10 میلیون یورو به علاوه سود به رونالدو است.

طرفداری | مدیران یوونتوس، موظف به بازپرداخت پول به کریستیانو رونالدو هستند، چراکه وکلای این بازیکن اکنون پرونده حقوقی خود را علیه این باشگاه با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید 19.5 میلیون یورویی را که به رونالدو از زمان حضورش در این باشگاه بابت دستمزد عقب افتاده تعلق دارد، پرداخت کند. این مبلغ مربوط به پرداخت‌های ماهانه‌ای است که در دوران قرنطینه توسط بانوی پیر به تعویق افتاده بود و ظاهراً این دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشده بود.

کریستیانو رونالدو در این پرونده از خدمات وکلای برجسته‌ای همچون جان شحاته، امانوئله گواستالا و فابیو یودیکا بهره می‌برد و آنها نقش کلیدی در کسب پیروزی موکل خود در این پرونده داشتند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای را برای پرداخت این مبلغ در نظر نگرفته بود، چراکه آنها اساساً انتظار داشتند در این پرونده پیروز شوند.

پیش از این، پائولو دیبالا نیز به دلیل عدم دریافت دستمزدهای معوقه خود از یوونتوس به این باشگاه شکایت کرده بود تا بدین‌ترتیب رونالدو تنها بازیکنی نباشد که به این سرنوشت دچار شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز