Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:23:42 GMT

تأمین بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۵۷۲

تأمین بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برای تأمین معیشت شب عید مددجویان کمیته امداد برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به تأمین بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان زنجانی افزود: بسته معیشتی ویژه شب عید مددجویان از محل مشارکت خیران در جشن نیکوکاری تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد زنجان، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت خیرین است، اضافه کرد: با همین رویکرد برنامه‌ریزی شده است تا بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل مشارکت خیران در جشن نیکوکاری تامین شود.

صفری همچنین از برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری فرصت مهمی در حوزه مشارکت‌های مردمی در ایام پایانی سال برای تامین نیازهای خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد زنجان، با بیان اینکه رسالت کمیته امداد بستر سازی برای خروج توانمندشده جامعه هدف این نهاد در یک بازه زمانی مشخص، هدفمند و زمان دار از چرخه حمایت است، افزود: با همین رویکرد جشن خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته برگزار و با رسیدن به سطح درآمد پایدار مناسب بخشی از آنهااز بدنه حمایتی این نهاد خارج شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جشن نیکوکاری خانواده روزهای پایانی سال شب عید کمیته امداد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره

در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. - اخبار استانها -

 طاهره شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرج، با اشاره به اینکه کانون وکلا دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، اظهار داشت: در سال گذشته 120 وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از 3000 مددجوی البرزی ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال 1402 در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافته و به 450 مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.

شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز و مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضایی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند