Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@14:19:08 GMT

حسین نوش آبادی با رای مردم دشت ورامین راهی مجلس شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۵۸۸

حسین نوش آبادی با رای مردم دشت ورامین راهی مجلس شد

در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، حسین نوش آبادی با کسب ۴۴.۱۷۵ رای به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، بنا بر اطلاعیه آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، حسین نوش آبادی با کسب ۴۴.۱۷۵ رای به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هداوند خانی با ۱۶۰۳۲ رای نفر دوم شد.

سعید صدیق منفرد با ۱۵۲۳۷ رای نفر سوم شد.

عل خزائی با ۱۲۳۵۶ رای نفر چهارم شد.

مجید شصتی نیز با کسب ۶۴۳۰ رای نفر پنجم شد.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حسین نوش آبادی مجلس ورامین رای نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

سید محمد پاک‌مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : مجلس دوازدهم باید برای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد.

وی افزود : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

پاک مهر با تاکید براین نکته که مجلس دوازدهم باید برای رفع کمبود پزشک و کادر درمان تلاش کند اظهار داشت : سهم پرداختی از ناحیه بیمه‌ها برای بیماران باید افزایش یابد.

وی افزود : طرح پزشک خانواده، گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی در نظام سلامت است و قاچاق معکوس دارو‌ها به کشور‌های همسایه باید کنترل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تورم در حوزه دارو درمان و هزینه‌های بیمارستانی نباید بر گرده مردم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند