Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" از روزهای پایانی "۸۷ متر" و تمام شدن تصویربرداری "بیگانه‌ای با من است" در کرج خبر داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ مهران رجبی از بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون که با حضور در قاب تلویزیون و جان بخشی به کاراکترها لبخند را به گوشه لب مخاطب می‌نشاند، درباره حضورش در سریال "87 متر" ساخته کیانوش عیاری  به خبرنگار خبرگزاری تسنیم  گفت: همچنان تصویربرداری در یکی از خیابان‌های تهران ادامه دارد؛ من در این سریال نقش "محسن خلیلی" را برعهده دارم که با "آقای پوردورانی" که نقش آن را "علی دهکردی" بازی می‌کند بر سر آپارتمانی 87 متری با مشکل مواجه می‌شویم؛ این آپارتمان توسط کلاهبرداری به  افراد مختلف از جمله "آقای پوردورانی" و "خلیلی" فروخته شده است و داستان با اسباب‌کشی هر دو خانواده ظرف نیم ساعت و مشکلاتی که برایشان به وجود می‌آید آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور در اکثر کارهای کیانوش عیاری توضیح داد: ایشان استادند و به عقیده من وقتی پشت مانیتور قرار می‌گیرند دانشمند فیلمسازند. من به عنوان بازیگر برای بسیاری از کارگردانان جلوی دوربین رفتم اما وقتی جلوی دوربین آقای عیاری حاضر می‌شوم، متوجه نگاه متفاوت ایشان به مقوله بازی می‌شوم. من برای همه کارهایم انرژی و توان می‌گذارم اما ایشان از آن دست کارگردانانی‌اند که انرژی متفاوتی را از بازیگر طلب می‌کنند. بازیگر جلوی دوربین آقای عیاری گرفتار می‌شود، زیرا نوع بازی که ایشان می‌خواهند متفاوت است و شاید برخی از بازیگران متوجه این تفاوت نشوند. من که هنرمند نیستم اما  بازی من به دلشان می‌نشیند و در این مورد یک هیچ به نفع من است!

رجبی که در ایام دهه فجر سریال "جلال" را روی آنتن شبکه 1 داشت، درباره زمان پایان تصویربرداری "87 متر" گفت: آقای عیاری تأکید داشتند که باید تا پایان اسفندماه تصویربرداری به اتمام برسد و بازی من هم تا چند روز آینده در این سریال به پایان خواهد رسید.

وی درباره حضور در سریال "بیگانه‌ای با من است" به کارگردانی احمد امینی توضیح داد: تصویربرداری سریال در کرج انجام می‌شد که در حال حاضر به پایان رسیده است.

مهران رجبی به تازگی بازی در سریال شبکه خانگی به نام "موچین" با موضوع طنز را به پایان رسانده است.

"ایل‌دا" به آنتن تلویزیون نزدیک شد + عکس‌های سریالچه کار کنیم در تلویزیون برندسوزی نشود؟/ شرط دیرباز برای اجرای "دست‌فرمون"

* داستان "بیگانه‌ای با من است" از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب خانواده متدینی همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببین آن می‌شود. این سریال چند ماهی است جلوی دوربین رفته و بعد از تصویربرداری در لوکیشن‌های کرج به تهران و زندان قصر آمده است.  سریال "بیگانه‌ای با من است" کار جدید احمد امینی است؛ کارگردانی که علاوه بر سینما، هشت سریال تلویزیونی را در کارنامه خود دارد و از روزنامه‌نگاران و منتقدان صاحب‌نام سینما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه دو شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه دو شبکه یک رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه دو شبکه یک رسانه ملی تلویزیون بیگانه ای با من جلوی دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید

سریال بلیط یک طرفه با کارگردانی پوریا حیدری اوره، یک اثر پلیسی معمایی جدید است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از این سریال، بخش‌های زیادی از آن در ترکیه اتفاق می‌افتد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد