Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:05:06 GMT

مرگ پنجمین فرد مبتلا به کرونا در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۷۳۵

مرگ پنجمین فرد مبتلا به کرونا در کره جنوبی

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، رئیس جمهور کره جنوبی اعلام کرد که کشورش سطح خطر از ویروس«کرونا» را به بالاترین درجه بالا خواهد برد.

این در حالی است که مسئولان بهداشت کره جنوبی اعلام کردند که پنجمین مورد فوتی در اثر ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

پیش از این کره جنوبی اعلام کرد که تعداد کسانی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند به 556 مورد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی 24 ساعت گذشته 123 مورد جدید ثبت شده است و تعداد کسانی که در این کشور نیز در اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند نیز به 4 تن افزایش یافت.

در کره جنوبی 18 تن نیز از این بیماری بهبود پیدا کردند.

همچنین شهردار شهر «دایجو» در جنوب غرب کره جنوبی پیش از این از بیم شیوع ویروس کرونا ساکنان این شهر را ملزم به ماندن در خانه های خود کرده بود.شهر دایجو 2.5 میلیون نفر جمعیت دارد.

دولت چین نیز امروز یکشنبه اعلام کرد که تعداد کسانی که در اثر ابتلا به ویروس مرگبار«کرونا»ی جدید جان خود را از دست دادند تا پایان روز شنبه به 2هزار و 442 تن و تعداد کسانی که به این ویروس مبتلا شدند به 76هزار و 936 تن رسید.

کمیته ملی بهداشت چین با صدور بیانیه ای امروز یکشنبه تأکید کرد:« کمیته امور بهداشت اطلاعاتی از 31 استان دریافت کرد که تأکید می کند 76 هزار و 936 تن مبتلا به ویروس کرونا شدند و در حال حاضر 51 هزار و 606 مریض داریم که حال 10هزار و 968 تن از آنها وخیم است. همچنین 2442 تن در اثر این ویروس جان خود را از دست دادند و 22هزار و 888 تن پس از بهبود از بیمارستان ها مرخص شدند.»

بر اساس این گزارش، استان «هوبی» چین کانون شیوع ویروس کرونا 96 فوتی جدید و 630 مبتلا به این ویروس را تا پایان روز 22 فوریه ثبت کرده است که با این اوصاف تعداد کسانی که در این استان در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند به 2هزار و 346 تن افزایش یافت.

بر اساس گزارش های روزانه ای که کمیته بهداشت چین در استان هوبی منتشر می کند بیشتر مرگ و میرها در شهر«ووهان» مرکز این استان ثبت شده است.ووهان همان جایی است که شیوع ویروس کرونا از آن آغاز شد.

 

 

 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا در کره جنوبی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اکبری شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد ۱۰۷ تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت ۷۶۹ نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح، بیان داشت :۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودرو نجات، دو خودروی کمک دار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳، گفت: در این مدت ۴۰ حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل ۳۲ حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آب‌گرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد ۴۰ مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، ۱۰ مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و ۲۰ مورد از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به ۱۳۴ حادثه‌دیده امدادرسانی شده که ۱۲۶ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به ۹۱ مصدوم، رهاسازی ۱۰ نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری اذعان داشت: از تعداد ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۸ مورد واژگونی، ۱۰ مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان ۵۵ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 6063886

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • بیش از ۷۶۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی بازدید کردند
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • بیش از 690 هزار مورد بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا