Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی از سفر رئیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) و فرمانده جبهه داخلی آن به قطر پرده برداشت.

 آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب موسوم به "اسرائیل خانه ما" فاش کرد که یوسی کوهین رئیس موساد و سرلشگر هرتسی هلیفی فرمانده جبهه جنوبی اوایل ماه جاری میلادی به قطر سفر کردند که طی آن با محمد العمادی سفیر قطر (در فلسطین) و محمد بن احمد السند رئیس سازمان اطلاعات و مشاور امنیت ملی امیر قطر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاگری لیبرمن در چارچوب حمله وی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بر خلاف منع انتشار این خبر صورت گرفت که مقامات صهیونیست انتشار آن را منع کرده بودند.

بر اساس گزارش منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی، کوهین و هلیفی از طریق اردن و با یک فروند هواپیمای اختصاصی، فرودگاه بن گورین را چهارم فوریه جاری به مقصد دوحه ترک کردند و ظهر روز پنجشنبه گذشته به تل آویو بازگشتند. این سفر کمتر از یک روز طول کشید.

بر اساس این گزارش، سفر این مقامات بلندپایه اسرائیلی به قطر در چارچوب نقشی صورت گرفت که قطر در تثبیت آتش بس در نوار غزه ایفا می کند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که مصر از رهبران این جنبش برای سفر به قاهره دعوت کرده است.

درباره تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن جنگ علیه نوار غزه تاکید کرد مقاومت هرگز از تهدیدهای اشغالگران ترسی به خود راه نمی دهد، و هرگز سیاست خود را تغییر نخواهد داد، سیاستی که بر آمادگی دائمی برای مقابله با اشغالگران مبتنی است. وی افزود تجربه اشغالگران در برابر مقاومت، شکست خورده است و حماس هرگز تجاوزگری اشغالگران به ملت فلسطین را نخواهد پذیرفت.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق هولناک در غزه با ناپدید شدن ۲۰۰۰ نفر  

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نود و هشتمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

 

اتفاق هولناک در غزه با ناپدید شدن ۲۰۰۰ نفر  

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که نیروهای دفاع مدنی فلسطین در داخل مجتمعی در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه یک گور دسته جمعی را کشف کرده و اجساد ۵۰ شهیدی را که اشغالگران آنها را با هم دفن کرده بودند، بیرون آوردند.

همچنین سخنگوی دفاع غیرنظامی در غزه نیز گفت: بیش از ۱۵۰ شهید و حدود ۵۰۰ مفقود در کشتار خان یونس پس از عقب نشینی اشغالگران پیدا شدند.

این سخنگو ادامه داد: بسیاری از مردم نوار غزه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم بازداشت شده‌اند یا در زیر زمین دفن شده‌اند.

سخنگوی دفاع مدنی غزه با تاکید بر اینکه آنچه در غزه روی می‌دهد پاکسازی نژادی است گفت تعدادی از شهدا قبل از اینکه کشته شوند توسط اشغالگران عریان شده‌اند.

این سخنگو افزود: بسیاری از پیکر شهدا تحت بند مجهول الهویه ثبت شده و برخی از آنها از شمال غزه آمده بودند. آنچه در غزه روی می‌دهد تاریخ بشریت به خود ندیده و سلاح‌های استفاده شده قبلا استفاده نشده بود.

وی افزود: ۲۰۰۰ فلسطینی بعد از عقب‌نشینی اسرائیل از مناطق مختلف غزه ناپدید شده‌اند. اشغالگران به صورت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک اقدام به ربودن ساکنان غزه کرده‌اند.

این سخنگو تاکید کرد: اشغالگران ده‌ها جسد را قبل از عقب نشینی از هر منطقه‌ای دفن کرده‌اند. برخی اجساد تبدیل به خاکستر شده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی باید نوع سلاح استفاده شده را بررسی کنند.

یک منبع نیز گفت، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی در طول شب مناطق شمال غربی شهر خان‌یونس را هدف قرار دادند و آمار تلفات حمله این رژیم به اردوگاه آوارگان در منطقه «المواصی» واقع در غرب شهر خان‌یونس به ۲ شهید و ۱۰ زخمی رسید.

او در ادامه نیز اظهار کرد که در نتیجه این حمله خسارات مالی گسترده‌ای به منطقه وارد شد و بخش‌هایی از اردوگاه آوارگان دچار حریق شد.

خبرنگار الجزیره همچنین اعلام کرد که اشغالگران منطقه‌ای در نزدیکی چهارراه «السنافور» در شرق شهر غزه و همچنین در حمله هوایی دیگری، مناطق غربی غزه را هدف قرار دادند.

در مقابل رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر شنبه اعلام کردند که برای سومین روز پیاپی موشک‌های شلیک شده از جنوب نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در غلاف غزه اصابت کردند.

طبق گزارش این رسانه‌های عبری زبان، ۲ موشک شلیک شده از نوار غزه به منطقه‌ای باز در شهرک‌ صهیونیست‌نشین «کیسوفیم» در غلاف غزه اصابت کردند.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد که ارتش این رژیم منطقه‌ای را که از آنجا این موشک‌ها شلیک شدند، هدف قرار داد.

 

دیگر خبرها

  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • اتفاق هولناک در غزه با ناپدید شدن ۲۰۰۰ نفر