Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از توقف اعزام گروه‌های راهیان‌نور خبر داد و گفت:‌ بنابر اعلام رسمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری به منظور حفظ سلامتی زائرین عزیز راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های گروهی راهیان نور(با اتوبوس، مینی بوس و قطار) برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین یادمان‌های دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر همچنین اضافه کرد: تمام یادمان‌های مذکور آمادگی لازم برای پذیرش سایر زائرین و مسافرینی را که به آن مناطق سفر می‌کنند، دارند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند

در پی وقوع سیل در استان‌های جنوبی، ۱۴۶ نیرو در قالب ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به وقوع سیلاب در استان‌های جنوبی کشور گفت: از ساعات اولیه وقوع سیل، تیم‌های واکنش سریع در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان وارد عمل شده‌اند.

وی ادامه داد: تا این لحظه خسارت‌های محدودی در استان‌های کرمان و هرمزگان به تاسیسات آبرسانی وارده شده است و در شهر کنارک نیز شاهد آب‌گرفتگی هستیم که نیروهای امدادی در حال رفع آن هستند.

امینی با بیان اینکه هم‌اکنون 146 نیروی عملیاتی در قالب 73 تیم واکنش سریع در حال مدیریت سیلاب هستند گفت: ذخیره‌سازی آب در مخازن ذخیره مناطق شهری و روستایی که در معرض آسیب‌پذیری بالا قرار دارند و همچنین پایش و رصد مستمر کلر مازاد و کدورت آب در مناطقی که منابع تولید در حاشیه رودخانه ها و یا از سدها آب تامین می‌شود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی خطوط برق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و ایجاد خاکریز در اطراف منابع تولید (چاه‌ها) و ایستگاه‌های پمپاژ آب و فاضلاب در معرض سیلاب از دیگر اقدامات لازم برای مقابله با آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از رصد مستمر تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب در طول بحران در دفاتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های درگیر سیل خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی از شهرستان‌ها نیروها و تجهیزات امدادی از استان‌های همجوار (معین) اعزام شده‌اند و کلیه تجهیزات فاضلاب و پمپ‌های لجن‌کش قوی و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در مناطق سیل‌زده در حال فعالیت‌اند.

امینی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی شرکت‌های آب و فاضلاب در کنار مسئولیت‌های خود به سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت سیلاب در معابر شهری و مسیرهای روستایی یاری می‌رسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • ایتالیا از اسرائیل خواست تا عملیات نظامی خود در غزه را متوقف کند
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • حسین انتظامی: مصاحبه سرلشکر باقری درباره عملیات تنبیهی یکی از بهترین مصاحبه‌های یک مقام ارشد نظامی است!