Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:53:20 GMT

شرایط حضور حداکثری اعضا در جلسه بودجه فراهم شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۷۷۲

شرایط حضور حداکثری اعضا در جلسه بودجه فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، افشین حبیب زاده در دویستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران که به لحاظ رعایت توصیه‌های پزشکی صورت گرفته است، گفت: با توجه به اینکه یک سوم از اعضای شورای شهر در جلسه امروز حضور ندارند و قرار است بودجه سال آینده شهرداری تهران بررسی شود پیشنهاد می‌کنم جلسه بررسی بودجه به گونه‌ای مدیریت شود تا اعضای بیشتری حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید برای رسیدگی به لایحه بودجه شهرداری شرایط لازم را برای حضور حداکثری اعضای شورا فراهم کنیم یا اینکه با توجه به رعایت مسائل بهداشتی جلسات به شیوه‌ای برگزار شود که نیاز به حضور فیزیکی عموم افراد نیز نباشد و بتوانند از طرق دیگر موضوع را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: شورای شهر تعطیل شدنی نیست و از آن طرف هم بودجه شهرداری باید در اسرع وقت بررسی شود اما باید به گونه‌ای اتخاذ تصمیم شود تا اعضای بیشتری در شورا حضور داشته باشند.

کد خبر 4860630 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین حبیب زاده شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 ویروس کرونا قوه قضاییه شهر تهران محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی دستگیری سارق مترو آتش نشانی قاسم سلیمانی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از سازمان مدیریت پسماند برای تبلیغ طرح نوماند، اظهار کرد: ما برخی امور خوب را انجام می دهیم اما متأسفانه مردم خبر ندارند؛ لذا ضرورت دارد در خصوص پروژه‌های مهم که قرار است مردم در آن مشارکت کنند، اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ سال است که در تهرانپارس زندگی می کنم، خاطرنشان کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری تهران پلی در خیابان فرجام ایجاد شد و نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد. لذا درخواست می کنیم معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز
  • بررسی مسائل فی ما بین بهزیستی و مدیریت شهری تهران در صحن شورای شهر