Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@23:49:37 GMT

کرونا رکابزنان لژیونر ایران را خانه نشین کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۷۹۷

کرونا رکابزنان لژیونر ایران را خانه نشین کرد

تور های دوچرخه سواری آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و رکابزنان ایران هم خانه نشین شدند.

به گزارش مشرق، سه رکابزن ایران عضو تیم های باشگاهی چینی هستند که با شیوع ویروس کرونا برنامه رقابت این رکابزنان با تیم های باشگاهی خود لغو شد. سعید صفرزاده عضو تیم تیان یود چین و امیر کلاهدوز و حمید پورهاشم عضو تیم نینگشیا لیوال چین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بازی ایران و قطر بدون تماشاگر برگزار می‌شود

این رکابزنان قراربود با تیم های باشگاهی خود در چند تور شرکت کنند اما تمام برنامه هایشان لغو شد.

امیر کلاهدوز در این مورد گفت: قرار بود در تور هاینان چین شرکت کنیم اما این تور لغو شدو تور هاینان یک تور حرفه ای بود. حتی به ما اعلام کردند تور تایلند هم که حدود یک ماه دیگر برگزار می شود هم لغو شده است. 

او ادامه داد: شیوع ویروس کرونا به ضرر ما شد چون برای آماده سازی خود وقت و انرژی گذاشتیم و برنامه ریزی کره بودیم اما همه مسابقات حتی قهرمانی آسیا لغو شده است و فعلا در خانه در تمرین می کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا لژیونر تیم ملی چین ایران لژیونرها دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ۱۲ گل زده در کنار تیم ملی فوتسال عراق، زهردارترین و بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرده و همانند اردوار گذشته توپخانه تیم ملی داغ بوده است. 

سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر تیم ملی فوتسال که در باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده و در نیمی از گل‌های تیم ملی نقش بسزایی را ایفا کرده است. احمدعباسی در کنار گل‌هایش، دو گل را برای ملی‌پوشان ساخته و طراحی نموده تا از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات تا پایان مرحله گروهی یاد کنند‌.

سعید احمد عباسی در هر سه دوئل تیم ملی دبل کرده است و با توجه به اختلاف سه گله‌اش با نفر دوم جدول گلزنان (طارق سلیمان بازیکن عراق) کاندید اصلی کفش طلایی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با توجه با عملکرد خیره کننده‌اش، این شانس را هم دارد تا بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد.

وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی ستاره لژیونرش در مراحل حذفی و مسیر قهرمانی باز کرده است و حالا مشخص شد که چرا او در طول این مدت مدام اصرار داشته که احمدعباسی در جام ملت‌ها حضور پیدا کند

دیگر خبرها

  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران