Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهروندان  می توانند عوارض کسب و پیشه و جرائم معوقه خود را تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت کنند و از تخفیف ویژه برای خوردار شوند.
وی با اشاره به استقبال شهروندان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به بررسی صورت گرفته از شروع این طرح شهروندان با مراجعه به شهرداری ها عوارض خود را پرداخت می کنند که تداوم این امر می‌تواند موجب ارایه خدمات مطلوب در مناطق شهری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای شهر حسن آباد فشافویه خاطرنشان کرد: مالکان خودروها هم با مراجعه به دفاتر پیشخوان می توانند به سهولت عوارض خود را پرداخت کنند.
این مسئو ل افزود: امسال برای نخستین بار کارمزد دریافت عوارض خودرو در دفاتر پیشخوان حذف شده و متصدیان دفاتر پیشخوان نباید از مالکان خودرو ها کار مزد دریافت کنند.
زندی  با بیان اینکه تمام شهروندان مشمول عوارض کسب و پیشه می شوند، اضافه کرد: این عوارض براساس ماده ۱۴ قانون نظام صنفی است و مبالغ دریافتی براساس تعرفه کسب و پیشه مصوب شورای اسلامی است.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از ۳۷ روستا و با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری عوارض شهری بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری عوارض شهری بهبود فضای کسب و کار شهرستان ری عوارض شهری بهبود فضای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

همزمان با ۲۹ فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت 12 شب  قبل اجرای مراسم، سه‌شنبه شب توقف هرگونه وسایل نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف خودروها با جرثقیل جابه‌جا می‌شود، از شهروندان درخواست کرده از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

وی بیان‌ کرد: همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی همواره دنبال ایجاد آرامش و آسایش ویژه شهروندان هستند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • خرید نهال گردو با تخفیف ۸۰ درصدی و قیمت ۴۰ هزار تومان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید
  • چگونه در زندگی آپارتمان نشینی دچار اختلاف نشویم؟
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور