Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:56:33 GMT

واژگونی یک خودروی حامل مواد شیمیایی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۸۷۷

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به پل سیمان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره ۶۰ به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود یک خودروی نیسان باری که حامل بیش از ۳۰ گالن نوعی ماده شیمیایی که برای صنایع رنگرزی استفاده می‌شد به دلیل نامشخصی دچار واژگونی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: بر اثر واژگونی این خودرو تمامی گالن‌ها از خودرو به بیرون پرتاب شده بود و تعدادی از گالن‌ها نیز پاره شده و مایع درون آن نیز در کف خیابان منتشر شده بود.

ملکی تصریح کرد: ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود راننده نیز دچار مصدومیت شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد. در حال حاضر ترافیک با تلاش پلیس راهور به حالت عادی بازگشته و نیروهای سازمان آتش‌نشانی در حال ایمن‌سازی محل هستند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی استان به ۲ دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: در بازرسی ازخودرو‌ها ۲ هزارو ۸۹۲ قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و ۱۰۷ کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق کشف و ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف مواد مخدر در شهرستان البرز

 سرهنگ منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شریف آباد شناسایی و دستگیری این سوداگران در دستور کارماموران کلانتری شریفیه این شهرستان قرار گرفت.

 سرهنگ منصوری افزود: مأموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو فرد مورد نظر موفق به کشف حدود ۳ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این راستا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع تولید، خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خودرو حامل کالای قاچاق در توقیف پلیس قزوین

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: پس از توقف خودرو ودر بازرسی به عمل آمده توسط ماموران، ۳ هزارو ۱۴۷ قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآوردشده است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • آتش‌سوزی گسترده در پمپ بنزین کرمان + جزئیات