Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال کمیته مسابقات فدراسیون هندبال پیرو اطلاعیه فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی برشیوع ویروس کرونا، طی اطلاعیه‌ای تمامی فعالیت‌های هندبالی به غیر از لیگ برتر را تعطیل کرد.

برهمین اساس کلیه دیدارهای هندبال به غیر از لیگ برتر تعطیل و به زمان دیگری موکول شد. 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مهمترین دیدار‌های امروز فولاد مبارکه سپاهان به طبس می‌رود تا با زغال سنگ دیدار کند. هر دو تیم نتیجه دیدار‌های خود را در هفته هفدهم واگذار کرده‌اند و سعی می‌کنند ناکامی هفته گذشته را با برد جبران کنند ضمن اینکه تقابل تیم‌های چهارم و ششم جدول برای رسیدن به بالای جدول تماشایی خواهد بود. زغال سنگ طبس هم امتیاز با پلیمر خلیج‌فارس در رده ششم قرار دارد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، تیم دوم جدول رده بندی، که با توجه به نتایج صنعت مس کرمان به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود در جدول است، مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است و رقابت تنگاتنگی در پایان لیگ با گیتی زن‌ها خواهد داشت. شهید شاملی کازرون در یک بازی جذاب و تماشایی در هفته هفدهم ۱۹ بر ۱۶ طبس را شکست داد.

صنعت مس کرمان هم که فعلا قصد باخت یا تساوی با هیچ تیمی را ندارد و با اقتدار بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی تکیه داده و به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و هموار کردن مسیر قهرمانی است، هفته گذشته در یک بازی نزدیک از سد بزرگ طلایی‌پوشان گذشت و این هفته باید از نفت و گاز گچساران پذیرایی کند.

در دیگر رقابت‌های هفته هجدهم پیکان خراسان با پرواز هوانیروز، گیتی‌پسند تیم سوم جدول رده‌بندی که رقابت پایاپایی با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دارد این هفته با آلومینیوم اراک مصاف می‌دهد و فرازبام خائیز دهدشت نیز در یک بازی حساس و نزدیک با فولاد سپاهان نوین دیدار می‌کند. 

برنامه کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این ترتیب است:

هفته هجدهم – پنجشنبه – ۳۰ فروردین:

ساعت ۱۶:۰۰/ صنعت مس کرمان - نفت و گاز گچساران

ساعت ۱۶:۰۰/ پیکان خراسان - پرواز هوانیروز اصفهان

ساعت ۱۶:۰۰/ زغال سنگ طبس - فولاد مبارکه سپاهان

ساعت ۱۶:۰۰/ گیتی پسند اصفهان - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت ۱۸:۳۰/ فرازبام خاییز دهدشت - فولاد سپاهان نوین

در جدول صنعت مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم هستند. 

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. 

دیگر خبرها

  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر