Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد عبدی، مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که به احتمال فراوان بعد از عید به میادین فوتبال باز خواهد گشت. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مصدومیتی که در بازی با صنعت نفت آبادان دچارش شد، گفت: روی یک ضربه کرنر که توپ ریباند شد، من و قریشی مدافع صنعت نفت به هوا پریدیم که سر این بازیکن به گونه من برخورد کرد و به شدت آسیب دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی به بیمارستان رفتم که به من گفتند باید به تهران بروم. گونه و کاسه چشمم خرد شده بود و بعد از اینکه به تهران آمدم جراحی شدم.

جلالی: مشکل صنعت نفت نداشتن اعتماد به‌نفس است/ به بازیکنانم افتخار می‌کنمجلالی: یکی از جنگنده‌ترین و دونده‌ترین تیم‌ها هستیم

 

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه افزود: شرایط سختی بعد از این مصدومیت داشتم و خدا را شکر می‌کنم که چشمم آسیب جدی ندید. پزشک جراح هم گفت که جراحی‌ام با موفقیت انجام شد و منتظرم تا شرایط حضور در میادین را پیدا کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی آماده بازگشت به میادین خواهی شد؟»، تصریح کرد: شاید به آخرین بازی تیمم در سال 98 برسم، هر چند که هنوز قطعی نیست. احتمالاً بعد از عید به میادین برمی‌گردم و متأسفانه چند بازی را از دست می‌دهم، با این حال امیدوارم که گل‌گهر در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم توانست ۴۵ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول قرار گیرد. سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» موفق شد روز گذشته، ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا طلسم عدم پیروزی برابر این تیم را پس از ۱۰ سال بشکند.

سپاهان با اینکه در دیدارهای اخیر نتوانسته آن طور که باید رضایت هواداران خود را به دست آورد اما شاگردان مورایس در ۳ بازی اخیر خود برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان، نساجی و ملوان توانسته‌اند آمار خوب ۸۴ درصد پاس صحیح در هر بازی را از خود به ثبت برسانند.

بازیکنان سپاهان در مصاف با صنعت نفت آبادان که با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند، ۶۲۰ پاس به یکدیگر ارسال کردند که ۷/‌‬ ۸۴ درصد آنها صحیح بود. زردپوشان در مصاف خانگی با نساجی، ۵۶۳ رد و بدل کردند که باز هم دقت پاس آنها ۷/‌‬ ۸۴ بود. در دیدار روز گذشته شاگردان مورایس اختلاف چشمگیری نسبت به حریف از لحاظ تعداد پاس‌های رد و بدل شده نداشتند، اما آمار خوب ۴/‌‬ ۸۴ درصد پاس صحیح را به ثبت رساندند.

رکوردار ارسال پاس‌های صحیح تا به اینجای لیگ برتر در دست پرسپولیس است که در بازی با صنعت نفت آبادان، دقت پاس ۸/‌‬ ۹۰ درصد را بازیکنان این تیم داشتند که نشان از کیفیت خوب تیم‌های بالای جدولی می‌دهد.

کد خبر 6085124

دیگر خبرها

  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • کاسه غبار در دهه ۳۰ میلادی
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...