Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد سلیمانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حمل ونقل عمومی به دلیل استقبال مردم از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن مردم فراهم کنیم.
وی افزود: این سازمان در راستای تمهیدات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده که شست و شو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس‌های درون شهری از آن جمله به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی با بیان اینکه  ۲۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری وظیفه جابجایی قشر زیادی از شهروندان را برعهده دارند، یادآور شد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند خاطری آسوده برای شهروندان استفاده کننده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را به ارمغان آورد.
سلیمانی همچنین از نظافت و نظارت بر ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و از شهروندان خواست نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.
شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت استان را در خود جا داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بیماری های ویروسی بیماری کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری های ویروسی بیماری کرمانشاه ویروس کرونا بیماری های ویروسی بیماری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه در خیابان لاله خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پایانه باقوشخانه در منطقه ۱۰ یکی از مجموعه‌های استراتژیک حمل‌ونقلی است، اظهار کرد: این مجموعه سال‌ها پیش احداث شده است و هم‌اکنون نیاز به بهسازی و توسعه دارد که این هم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه در منطقه ۱۰ اصفهان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: حمل‌ونقل به منزله شریان‌های حیاتی کشورها و چشم‌انداز توسعه نمادی بنیادین شهری و بدیهی‌ترین نشانه‌های سطح توسعه در رویکرد توسعه شهری بسیار حائز اهمیت است و نقش پایانه‌های درون شهری در این امر بسیار مهم است.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه وجود پایانه در شهرها، از اصلی‌ترین نیازها و مطالبات مردم است، خاطر نشان کرد: پایانه‌ها به‌عنوان مفصل ارتباطی درون شهری در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرهای درون شهری نقشی سازنده و ارزنده‌ای ایفا می‌کند.

کد خبر 745542

دیگر خبرها

  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • علل ورم و پف کردن نقاط مختلف بدن
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه