Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:45:38 GMT

روی برگزاری مسابقات لیگ فوتبال مصر هستیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۰۱۲

روی برگزاری مسابقات لیگ فوتبال مصر هستیم

رئیس کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت:مرکز این بحران(کرونا) کشور چین است و مسابقات آنها هم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر و اعتراض باشگاه سپاهان به برگزاری بازی بدون تماشاگر اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه صادر شده و دستور وزارت بهداشت کلیه مسابقات فوتبال کشور تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون این مساله یک پدیده اجتماعی و مدیریت این مساله بر عهده وزارت بهداشت است تابع نظر آنها هستیم و تا این لحظه اعلام کرده اند که بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود. همانطور که می‌دانید مرکز این بحران(کرونا) کشور چین است و مسابقات آنها هم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. ( به گزارش مشرق، این درحالیست که مسابقات لیگ فوتبال چین به دلیل کرونا به تعویق افتاده و همچنان برگزار نمی‌شود.)

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه پرسپولیس در پاسخ به مدیران سپاهان

مهدی در خصوص اینکه رقابت‌های لیگ برتر تعطیل می‌شود یا خیر گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد اما باز هم تاکید می‌کنم این یک بحران غیر قابل پیش بینی بوده و ما هم تابع تصمیمات وزارت بهداشت هستیم اما تا این لحظه خوشبختانه به این نظر نرسیده‌اند و ما در برگزاری بازی مصر هستیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا این اصرار سازمان لیگ بر برگزاری مسابقه ممکن است مشکلاتی ایجاد کند چون در ایتالیا مسابقات تعطیل شده است عنوان کرد: نمی‌خواهیم حساسیتی در این زمینه برای مردم ایجاد کنیم، در کنترل شیوع بیماری هستیم و در بحث ابتلا به مشکل جدی نرسیدیم. همه در این زمینه در حال کمک هستند و مدارس هم تعطیل شده است. شاید در کشور ایتالیا بحث ابتلا پیش آمده که آنها مسابقاتشان را تعطیل کرده‌اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا سهیل مهدی لیگ برتر ویروس کرونا مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران