Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:33:03 GMT

شمارش آرا در ۱۲ حوزه همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۱۴۷

شمارش آرا در ۱۲ حوزه همچنان ادامه دارد

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت که شمارش آرا در ۱۲ حوزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ سید اسماعیل موسوی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) آمار هفت حوزه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

او ادامه داد: حسن همتی در حوزه شاهین‌دژ و تکاب از مجموع ۶۰ هزار و ۴۰۲ رای صحیح، توانست با کسب ۱۲ هزار و ۵۶۶ رای به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره حوزه نیشابور و فیروزه ادامه داد: احسان ارکانی و هاجر چنارانی هر یک با کسب ۷۳ هزار و ۸۱۸ و ۴۷ هزار ۸۱۸ رای، از مجموع ۱۸۶ و ۵۱۹  رای صحیح در این حوزه به مجلس راه یافت.

موسوی گفت: برای حوزه بهبهان و آغاجاری، محمد طلا مظلومی آبزرگه از مجموع ۶۳ هزار و ۳۶۷ رای صحیح، با کسب ۱۸ هزار و ۲۸ رای به مجلس راه یافت.

وی افزود: سهراب گیلانی در حوزه شوشتر و گتوند از مجموع ۹۶ هزار و ۹۱۶ رای صحیح توانست با کسب ۳۱ هزار و ۸۵۳ رای به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: در حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا علیرضا ورناصری قندعلی با کسب ۳۷ هزار و ۴۱۱ رای از مجموع ۹۶ هزار و ۹۵۹ رای صحیح به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

موسوی اضافه کرد، سید موسی موسوی در حوزه لامرد و مهر از مجموع ۷۶ هزار و ۲۷۶ رای صحیح با کسب ۳۷ ۷۳۶ رای در این حوزه، کرسی نمایندگی مجلس را به دست آورد.

وی تصریح کرد: در حوزه بهار و کبودرآهنگ، عیسی جعفری با کسب ۳۶ هزار و ۸۸۴ رای از مجموع ۱۰۲ هزار و ۵۷۰ رای صحیح وارد مجلس شد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین درباره استان‌هایی که شمارش آرای انتخابات مجلس در آنها پایان یافته اظهار کرد: استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، قم، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، هرمزگان و یزد استان‌هایی هستند که شمارش آرا در آنها به پایان رسیده است.

موسوی با اشاره به نتایج اولین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آقای غلامرضا فیاضی در استان خراسان شمالی با کسب ۱۸۶ هزار و ۶۸۹ رای از مجموع آرای ۳۲۲ هزار و ۷۱۷ رای صحیح نماینده مجلس خبرگان شد.

وی در خاتمه افزود: شمارش آرا در ۱۲ حوزه همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات سخنگوی ستاد انتخابات کشور مجلس شورای اسلامی شمارش آرا رای صحیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...