Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به صدور اطلاعیه جوی شماره ۵۳ این اداره کل اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از روز چهارشنبه وزش باد شدید در زاهدان و نواحی مرکزی استان آغاز می‌شود که پیامد آن خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی، کاهش کیفیت و افزایش موقتی دمای هواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به سرعت باد و محدوده وزش آن پیش‌بینی می‌شود کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی  زاهدان - نهبندان، زاهدان - بم و ایرانشهر - بم قابل توجه باشد و تردد در برخی نقاط با اختلال همراه شود.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود در زمان غبار آلود شدن هوا از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری و در رفت و آمدهای جاده‌ای نیز احتیاط شود.
وی افزود: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی این شرایط روز سه‌شنبه در مناطق غربی سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد و مانند زاهدان و نواحی مرکزی تا پنجشنبه ادامه دارد.
حیدری به نوسانات دمایی سیستان و بلوچستان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خاش با دمای ۶.۸ درجه سلسیوس خنکترین شهر و راسک با دمای ۲۹.۳ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان شدند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان توفان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توفان سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان توفان سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

یاسر اشتاد کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش پراکنده باران از فردا، گفت: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده، افزود: افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.

اشتاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین ۸ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت، اضافه کرد: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد
  • آسمانی صاف در اروند