Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:42:00 GMT

واکنش جالب ایبار به درخشش لیونل مسی (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۱۷۷

باشگاه لیبار در صفحه توئیترش واکنش جالبی به بازی مقابل بارسلونا و درخشش لیونل مسی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، به مانند سال های اخیر، بارسلونا موفق به کسب پیروزی پرگلی برابر ایبار شد و مثل همیشه لیونل مسی دررقم خوردن این نتیجه نقش بزرگی را ایفا کرد. ستاره 31 ساله بارسا موفق شد در روزی به یادماندنی، چهار بار دروازه ایبار را باز کرده و یک تنه مقدمات پیروزی تیمش را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی در 11 دیدار مقابل ایبار موفق به زدن 20 گل شده و دیروز نیز مطابق انتظار این اتفاق رقم خورد تا با توجه به شکست رئال مادرید مقابل لوانته، بلوگرانا دوباره به صدر جول برسد.

 

اما توئیتر باشگاه ایبار بعد از این دیدار واکنش جالبی به درخشش لیونل مسی داشت و توئیت این باشگاه نشان از استیصال مقابل بازیکنی بود که در سال های اخیر کابوس ایبار لقب گرفته است. ایبار در توئیتر خود بعد از پایان بازی نوشت: "ما از دست تو عذاب می‌کشیم، ما باید تو را تحمل کنیم، باید با تو کنار بیاییم و ما هیچ راهی جز اینکه به احترام ایستاده و تشویقت کنیم نداریم."

 

خوزه لوییس مندلیبار، سرمربی ایبار نیز بعد از بازی واکنش جالبی به درخشش مسی داشت و گفت: "اگر رنگ لباس مسی عوض می شد، نتیجه متفاوتی در میدان رقم می خورد."

 

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل در پیش بودن بازی حساس برابر بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (سه شنبه 22.30)، لالیگا بازی روز شنبه رئال مادرید و سوسیداد را به جمعه شب تغییر داد. به این ترتیب رئال که با یازده امتیاز اختلاف نسبت به بارسا صدرنشین است، فردا شب در زمین سوسیداد به میدان خواهد رفت.

کارلو آنچلوتی در مورد بازی فردا گفت: «با تمام اشتیاق جهان به مصاف سوسیداد می رویم و هدف بسیار واضح است. ما 7 امتیاز با قهرمانی در لالیگا فاصله داریم و هدف این است که هر چه زودتر این کار را انجام دهیم. ما هر کاری برای پیروزی در این بازی خواهیم کرد.»

تغییر در تصمیم ژاوی و ماندنی شدن او روی نیمکت بارسا: «من فکر می کنم که ژاوی کار بزرگی در بارسلونا انجام داده و باشگاه را به خوبی می شناسد. از نظر من تصمیم درستی بود و باید به تغییر عقیده افراد احترام گذاشت. استعفای او رسمی نبود و کتبی نشده بود. خود من هم بارها نظرات و عقایدم را تغییر داده ام. این قانونی و مجاز است.»

مصدومان رئال مادرید: «بلینگام دیشب مشکل معده داشت و رودریگو نیز به آنفولانزا مبتلا شده است. امروز آنها در خانه ماندند اما فکر می کنم با ما به سن سباستین بیایند. فکر نمی کنم مندی را داشته باشیم زیرا ترجیح می دهم او در مادرید بماند و انفرادی کار کند. او باید به بازی لیگ قهرمانان برابر بایرن فکر کند.»

جنجال های بعد از ال کلاسیکو و اعتراض بارسلونا: «ما آنقدر حس خوبی داریم که هیچ جنجال و تنشی روی ما تأثیر نمی گذارد. هیچ چیز. در این مورد من چیزی برای اضافه کردن ندارم. هر کسی در مورد اتفاقات بازی نظر خودش را دارد.»

وضعیت تیم برای بازی فردا: «تا زمانی که از نظر ریاضی قهرمان نشده باشیم، ما باید به جنگیدن ادامه دهیم. روند تیم خوب است، اما باید به آماده سازی برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم. الان مهمتر از بایرن پیروزی در بازی فرداست و سپس به لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

شرایط روحی گولر: »او از هر نظر خوب است. مدتی است آماده به نظر می رسد ولی بازی های دشواری داشته ایم و به او فرصت بازی نرسیده است. آردا شایسته این بود دقایقی به میدان برود و در آینده این دقایق نصیب او خواهند شد.»

شرایط ادر میلیتائو: «او پیشرفت کرده ولی هنوز 100 درصد نشده است. شاید فردا بازی کند شاید هم نه.»

سیستم چرخشی: «من باید به ترکیب اصلی بازی فردا فکر کنم زیرا برخی از بازیکنان 100 درصد ریکاوری نکرده اند. باید به برخی چیزها و همچنین به دروازه فکر کنم. کورتوا خوب است و می تواند بازی بعدی مقابل کادیز به میدان برود.»

توپ طلا برای وینیسیوس یا بلینگام؟ «هر دوی آنها.»

تمجید از وینیسیوس: «یکی از بهترین ویژگی هایی که او دارد، تداومش است. او هنوز در نزدیکی محوطه جریمه و در حرکات بدون توپ جای پیشرفت دارد. وینی در مسیر پیشرفت است و برای این مهم فروتنی لازم را دارد.»

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!