Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:40:18 GMT

هیچگونه احتکار ماسکی در استان کرمان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۱۹۳

هیچگونه احتکار ماسکی در استان کرمان گزارش نشده است

ایسنا/کرمان جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان این مطلب که احتکار ماسکی تاکنون در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اگر مورد مشکوکی مردم مشاهده کردند، می توانند به تعزیرات اعلام کنند تا با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

"علی ایرانمنش" در گفت‌و‌گو با ایسنا، در خصوص سوءاستفاده برخی از سودجویان در رابطه با عدم عرضه یا گران‌فروشی ماسک و ژل ضد عفونی در کرمان، گفت: از روز گذشته مواردی در این راستا در سطح استان به اداره کل تعزیرات استانی گزارش شده بود که بلافاصله گشت سیار تعزیرات حکومتی با هماهنگی بازرسان سازمان صمت، در سطح شهر کرمان فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مورد بازرسی قرارداد داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده ماسک و ژل ضدعفونی کننده خبر داد و بیان کرد: تعداد محدودی از داروخانه‌ها از فروش ماسک امتناع می‌کردند و با توجه به اینکه مردم تقاضا داشتند در همانجا بین مردم توزیع کردیم.

جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ادامه داد: یک مورد گران‌فروشی اقلام بهداشتی نیز گزارش شده بود که پرونده آن را به مراجع مربوط جهت رسیدگی ارجاع داده ایم.

وی از فعال بودن گشت‌های بازرسی در سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: مردم اگر مواردی از گران‌فروشی یا احتکار در زمینه اقلام بهداشتی از جمله ماسک و محلول های ضدعفونی مشاهده کردند، می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۵ تعزیرات یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام تا سریعا گشت‌های بازرسی به آن موضوع رسیدگی کنند.

ایرانمنش با بیان این مطلب که احتکار ماسکی تاکنون در استان مشاهده نشده است، اظهار کرد: اگر مورد مشکوکی مردم مشاهده کردند، می توانند به تعزیرات اعلام کنند تا با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

جانشین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان تصریح کرد: وزارت بهداشت برای توزیع ماسک و ژل ضدعفونی بین مردم تمهیداتی اتخاذ کرده که بزودی بین مردم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی ماسك کروناویروس تعزیرات حکومتی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری زنگ زرد بلای جان غلات


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، لایقی افزود: نحوه شناسایی این بیماری توسط کارشناسان جهاد به کشاورزان توضیح داده شده است تا در صورت مشاهده به ناظران گزارش دهند.
وی با بیان اینکه این بیماری در فصل بهار در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون قابل مشاهده است، ادامه داد: توصیه می‌شود کشاورزان از محصولات خود بازدید کنند تا در صورت مشاهده این بیماری بتوان اقدامات لازم را انجام داد.
خانم نیکزاد کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان هم گفت: این بیماری به صورت نقاط جوش در ساقه‌های گندم قابل مشاهده است که اگر اقدامی انجام نشود شیوع پیدا می‌کند.
وی افزود: در همین رابطه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی لازم برای کشاورزان برگزار شده و توصیه‌های لازم به صورت شفاهی و بروشور در اختیار آنها قرار داده شده است.
وی اضافه کرد:: در صورت شیوع این بیماری باید کشاورزان به کلنیک‌های گیاه پزشکی مراجعه کرده و از سموم کشاورزی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد