Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@20:28:33 GMT

تبلیغات گمراه‌کننده توسط بانک‌ها ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۲۴۶

تبلیغات گمراه‌کننده توسط بانک‌ها ممنوع شد

ساعت 24-بانک مرکزی ممنوعیت تبلیغات غیرشفاف و گمراه‌کننده از سوی بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را ابلاغ کرد.

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی اعلام کرد: اخیراً برخی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی با استناد به عناوین و رتبه‌های اخذ شده از مراجع گوناگون داخلی و خارجی نسبت به انجام تبلیغات در خصوص عنوان و رتبه کسب شده اقدام می‌نمایند، از آنجایی که این قبیل تبلیغات می‌تواند موجبات انتقال اطلاعات ناصحیح به جامعه شده و به برداشت‌ها و انتظارات غیرواقعی منتج گردد موضوع در بانک مرکزی مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتاً پس از طرح در سی و هفتمین جلسه کمیسیون مقررات و نظارت مؤسسات اعتباری بانک مرکزی مقرر شد:

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در تبلیغات خود در خصوص کسب رتبه‌های مختلف از مراجع گوناگون داخلی و خارجی، ضمن اعلام روشن و شفاف شاخص / شاخص‌های مذکور، نام مرجع اعطاءکننده رتبه و نهادها / اشخاص موضوع رتبه‌بندی را به طور کامل ذکر نمایند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مؤسسات اعتباری بانک مرکزی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک توسعه تعاون اولین بانک کشور است که برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی همسو با سیاست ها و برنامه های دولت مردمی، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی با بانک مرکزی پاکستان و موسسات فعال در حوزه بانکی و تامین مالی آن کشور نموده است.

شیخ حسینی در این سفر ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.
وی با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.
این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟