Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@10:29:51 GMT

دردسر کرونا برای تیم‌های ملی کشتی ایران

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۳۴۲

دردسر کرونا برای تیم‌های ملی کشتی ایران

در شرایطی که شیوع و ابتلا به کرونا این روزها در کشورمان خبرساز شده است، به نظر می‌رسد تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای از دست ندادن فرصت حضور در گزینشی اول، به زودی راهی کشور دیگری خواهند شد.

به گزارش مشرق، بعد از منتفی شدن برگزاری مسابقات گزینشی اول المپیک (مخصوص آسیایی‌ها) در چین، به دلیل شیوع کروناویروس، اتحادیه جهانی بیشکک قرقیزستان را به عنوان جایگزین چین در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کرونا رکابزنان لژیونر ایران را خانه نشین کرد

مسابقات قرار است طی روزهای 8 تا 10 فروردین ماه در این کشور برگزار شود. این در حالی است که تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان هر کدام در سه وزن به دنبال کسب سهمیه باقی مانده المپیک در این رقابت‌ها هستند.

با توجه به اینکه در ایران نیز در روزهای گذشته چندین مورد رسمی ابتلا به کرونا و مرگ گزارش شده است، برای تیم‌های ورزشی کشورمان نیز محدودیت‌هایی در خصوص حضور در مسابقات مختلف در نظر گرفته خواهد شد.

در همین راستا همانطور که اعلام شده تیم چین بعد از قرنطینه دو هفته‌ای در قرقیزستان، اجازه حضور در مسابقات گزینشی اول را دریافت خواهد کرد، به نظر می‌رسد با توجه به احتمال اتخاذ تصمیم ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به دیگر کشورهای خارجی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تیم‌های ملی آزاد و فرنگی کشورمان بعد از معاینه دقیق و دریافت کارت سلامت، به زودی راهی کشور دیگری خواهند شد تا علاوه بر پیگیری تمرینات شان، مشکلی برای حضور آنها در مسابقات گزینشی ایجاد نشود.

به نظر می‌رسد یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه یا آذربایجان، در این زمینه همکاری لازم را با کشتی ایران خواهد داشت.

به همین دلیل کادرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی باید خیلی سریع اسامی نفرات مد نظر خود برای شرکت در مسابقات گزینشی اول را به فدراسیون کشتی اعلام کنند تا زمینه سفر و اردوی آنها به کشور دیگری مهیا شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا تیم ملی کشتی آزاد کشتی فرنگی انتخابی المپیک تیم های ملی کشتی مسابقات گزینشی آزاد و فرنگی گزینشی اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد

قدرت حاج نوری افزود: نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامی داشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی و قهرمان المپیک در حالی در اردبیل برگزار می‌شود که تاکنون حضور نمایندگان ارمنستان، قزاقستان و عراق در این مسابقات قطعی شده است.

او با بیان اینکه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان، نقطه آغاز مسابقات جام صفوی در اردبیل است، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این مسابقات بین المللی علاوه بر کشتی گیران سه کشور ارمنستان، قزاقستان و کشتی‌گیرانی از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور خواهند داشت.

حاج نوری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تیم‌های شرکت کننده پذیرش و روز پنجشنبه هم کشتی گیران وزن کشی خواهند شد و بعد از آن مسابقات به طور رسمی آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقات جام صفوی یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، ادامه داد: در این رقابت‌ها علاوه بر کشتی گیران خارجی، ۱۰ نفر اول کشور در هر وزن حضور خواهند داشت.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه به دنبال تثبیت و برندسازی جام صفوی هستیم، اظهار کرد: مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" در تقویم فدراسیون کشتی کشورمان ثبت شده است و تلاش می‌کنیم در سال‌های بعد در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت شود.

حاج نوری اظهار کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر شکوفایی استعدادها، افزایش شور و نشاط مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان، باعث رونق و توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توریسم ورزشی منطقه خواهد شد.

او از تمامی دلسوزان، علاقمندان، پیشکسوتان و خاک خوردگان ورزش به ویژه کشتی خواست، با وحدت و اتحاد گوشه‌ای از کار را دست بگیرند تا اردبیل میزبان شایسته‌ای برای شرکت کنندگان و مهمانان حاضر در این رویداد ورزشی مهم باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد