Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پرداخت سود سهام عدالت به دارندگان این سهام از سوم اسفندماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

عیسی جعفری‌گیو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، تعداد مشمولان سهام عدالت در خراسان‌جنوبی را 649 هزار و 205 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این جمعیت معادل 85 درصد جمعیت استان طبق سرشماری سال 95 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به واریز سود سهام عدالت در نوبت‌های متعدد، بیان داشت: تاکنون سود سهام عدالت سال‌های مالی 95 و 96 پرداخت شده که سود سال مالی 95 در سال 96 و ابتدای سال 97 برای 568 هزار نفر به مبلغ 299 هزار و 541 میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه سود سال 96 در سال‌های 97 و 98 برای 578 هزار نفر به مبلغ 567 هزار و 975 میلیون ریال پرداخت شده است، عنوان کرد: در مجموع با احتساب سود سال‌های 85 و 86 که در اولیل اجرای طرح پرداخت شده از آغاز اجرای این طرح تاکنون برای 578 هزار نفر از جمعیت استان جمعا حدود 101 میلیارد تومان سود سهام عدالت پرداخت شده است.

جعفری‌گیو از واریزسود سهام عدالت برای 576 هزار و 307 نفر در خراسان‌جنوبی خبر داد و مطرح کرد: در مجموع برای خراسان‌جنوبی 67 میلیارد و 816 میلیون تومان سود به مرور از سوم اسفندماه تا پایان سال واریز خواهد شد.

وی با اشاره به مبلغ سود واریزی برای مشمولان طرح سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را اعلام کرده‌اند، بیان داشت: به ازای هر سهم یک میلیون تومانی 205 هزار تومان سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز و سایر مشمولان نیز متناسب با میزان سهام عدالتی که دارند، سود دریافت می‌کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه بیش از 63 هزار و 426 نفر مشمول سهام عدالت در استان هنوز شماره شبای خود را وارد نکرده‌اند، عنوان کرد: مشمولان می‌توانند با ورود به سامانهwww.samanese.ir  شماره شبای حساب بانکی خود را ثبت و از دریافت سود سهام عدالت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/69039/ح                         

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی سهام عدالت واریز سود سهام عدالت عیسی جعفری مشمولان سهام عدالت ثبت شماره شبا سود سهام عدالت خراسان جنوبی پرداخت شده هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

مرحله سوم سود سهام عدالت به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خرداد امسال واریز خواهد شد اما زمان قطعی آن مشخص نیست. مرحله سوم سود سهام عدالت، میزان سودی است که شرکت‌های عامل در مرحله دوم پرداخت نکردند.

کد خبر 745807

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟