Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روز شنبه (۳ اسفند) در شهر دهلی نو در کشور هند برگزار شد که در پایان مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، امیرحسین حسینی در وزن ۷۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و امیرحسین مقصودی و علی سوادکوهی در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رده‌بندی نفرات برتر پنج وزن نخست به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- کومار راوی (هند) ۲- حیکمت اله وحیداف (تاجیکستان) ۳- بکبولات میرزانظر اولو (قرقیزستان) و یوکی تاکاهاشی (ژاپن) ... ۷- علیرضا سرلک (ایران)

۶۵ کیلوگرم: ۱- تاکوتو اتوگورو (ژاپن) ۲- باجرانگ (هند) ۳- امیرحسین مقصودی (ایران) و دولت نیازبیکوف (قزاقستان)

۷۰ کیلوگرم: ۱- الیاس بک بولاتوف (ازبکستان) ۲- امیرحسین حسینی (ایران) ۳- میرجان آشیروف (قزاقستان) و اسلامبک اوروزبکوف (قرقیزستان)

۷۹ کیلوگرم: ۱- ارسلان بوداژاپوف (قرقیزستان) ۲- بالیان گوراو (هند) ۳- علی سوادکوهی (ایران) و شینکیچی اوکویی (ژاپن)

۹۷ کیلوگرم: ۱- مجتبی گلیج (ایران) ۲- ساتیوارت کادیان (هند) ۳- رستم ایسکندری (تاجیکستان) و علیشیر یرگالی (قزاقستان)

در پایان مسابقات روز اول تیم هند با ۹۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های ایران و قرقیزستان به ترتیب با ۸۳ و ۶۵ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم و تیم‌های ژاپن و قزاقستان نیز با ۶۵ امتیاز در رده چهارم و پنجم هستند.

کد خبر 486170 برچسب‌ها کشتی فرنگی کشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و در ۵ وزن نخست تیم ایران ۴ نشان رنگارنگ کسب کرد. امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم و ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم صاحب نشان طلا شدند، پویا دادمرز به نشان نقره رسید و ایمان محمدی به نشان برنز بسنده کرد. رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز سه شنبه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • چهار نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایران از نخستین روز قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • هت‌تریک تانک بختیاری در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا