Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه مشهور آمریکایی نوشته سیاست‌های ترامپ باعث شده تا نظام سلامت آمریکا در شرایط بدتری قرار بگیرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی از سیاست‌های ترامپ در امور سلامتی و بهداشت انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیویورک تایمز نوشته که سیاست‌های دونالد ترامپ باعث شده تا کودکان بدون بیمه سلامت شوند و بودجه پیشنهادی او کشور را در مقابل بیماری‌های واگیردار آسیب پذیر کرده است.

در ادامه مطلب آمده است: «هر اتفاقی برای ویروس کرونا بیافتد، نظام بهداشتی آمریکا یک فاجعه است. این نتیجه ناکامی‌هایی است که به گذشته بر می‌گردد و حالا ترامپ آنها را تشدید می‌کند. بویژه نابودی "اوباماکر" بدون اینکه جایگزینی پیشنهاد شود که اوج بی‌مسولیتی محسوب می‌شود. این سیاست نیست این خرابکاری است.»

نیویورک تایمز خاطر نشان کرده که سیاست‌های ترامپ پیش از این باعث شده تا 400 هزار کودک بیمه خود را از دست بدهند.

کرونا 185 میلیارد دلار به اقتصاد چین ضرر زدلغو سه بازی سری A با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیانگرانی امپراطور ژاپن از شیوع ویروس کرونانظر سازمان بهداشت جهانی برای "استفاده از ماسک‌ به‌هنگام شیوع کرونا" چیست؟آمریکا برای شیوع گسترده بیماری کرونا آماده می‌شود


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار آمریکا نیویورک تایمز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • نیویورک‌تایمز: تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد
  • نیویورک تایمز: حمله ایران پیروزی بزرگ منطقه‌ای بود
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد