Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:19:45 GMT

بوحمدان: راه مهار ارسلان را به خوبی بلدیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۴۴۲

بوحمدان: راه مهار ارسلان را به خوبی بلدیم

هافبک ذوب آهن مدعی شد با توجه به شناختی که از ستاره گلزن استقلال دارند، راه مهار او در این بازی را بلدند و امیدوار به کسب نتیجه در آزادی خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در شرایطی در استادیوم آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت که ارسلان مطهری که در نیم فصل به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شده، مهاجم مهارناپذیری نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حمید بوحمدان، هافبک ذوبی‌ها مدعی است با توجه به شناختی که از ارسلان مطهری دارند، قادر خواهند بود او را در این بازی مهار کنند و مانع از شکل گیری جشن گل او شوند.

 

بوحمدان درباره شرایط تیمش در این بازی می‌گوید: شرایط تیم خوب است و چند روز فاصله‌ای که بین بازی‌ها افتاد یک ریکاوری برای ما بود تا با انرژی و انگیزه بیشتری تمریناتمان را برای بازی با استقلال پیگیری کنیم. قطعاً بازی سختی مقابل استقلال داریم و آنها در هفته‌های اخیر در لیگ نتایج خوبی کسب کرده‌اند و بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران این تیم کار سختی است ولی خب ما هم ذوب آهن هستیم و تیم کوچکی نیستیم که از این مصاف ترس داشته باشیم و با توجه به وضعیتمان در جدول نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این بازی داریم و برای برد وارد زمین می‌شویم.

 

هافبک ذوب آهن در مورد غایبان سرشناس استقلال در این بازی مثل دیاباته هم گفت: استقلال تیم پرمهره‌ای است و درست است که دیاباته بازیکن کلیدی و مهم این تیم است ولی اینگونه نیست که در نبود او به مشکل بخورند و در دیدارهای اخیر دیدید که بدون او هم در خط حمله عملکرد خوبی داشتند. ما اهل کری خواندن نیستیم و همه تلاشمان این است که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و با بهترین نتیجه ممکن بازی را به پایان برسانیم.

 

بوحمدان در مورد رویارویی با ارسلان مطهری در این بازی هم گفت: ارسلان تا 2 ماه قبل در جمع ما بود و حالا روبروی ما بازی می‌کند و یکی از زیبایی‌های فوتبال که آن را جذاب می‌کند همین است که از فردای خودت خبر نداری. ارسلان در ذوب آهن شرایط خوبی داشت و حالا در استقلال هم در همین چند هفته توانایی‌های خود را نشان داد ولی ما با شناختی که از او داریم راه مهار کردنش را هم بلدیم و امیدوارم بتوانیم در این کار موفق باشیم.

 

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه دیگر مثل سابق به محوطه جریمه حریفان نفوذ نمی‌کند و شانس گلزنی کمتری دارد هم توضیح داد: در زمان منصوریان شعاع حرکتی من بیشتر بود و آزادی عمل بیشتری داشتم ولی حالا آقای رادولوویچ از من می‌خواهد کمتر نفوذ کنم و به هر حال هر سرمربی سلیقه و تفکر خودش را دارد و من هم به خواسته سرمربی احترام می‌گذارم.

حمید بوحمدان ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید بوحمدان ذوب آهن اصفهان هافبک ذوب ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!

ستاره لهستانی اعتماد به نفس زیادی برای تقابل حساس با رئال مادرید دارد.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی معتقد است هیجان پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌تواند به ضرر رئال مادرید تمام شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، کم‌تر از 8 ساعت دیگر تا تقابل حساس رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باقی مانده‌است. جدالی که می‌تواند سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حد بسیار زیادی مشخص کند. اگر رئال به پیروزی برسد، با توجه به فاصله 11 امتیازی دو تیم می‌توان جام لالیگا را به نام رئال مادرید زد و در صورتی که بارسا در خانه رقیب سنتی پیروز شود، آن‌وقت هفته‌های باقی مانده با حساسیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو با اعتماد به نفس کامل صحبت می‌کند و معتقد است که کلید پیروزی در برنابئو، آنالیز دقیق اشتباهات گذشته‌است.

لواندوفسکی در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت:

ما می‌دانیم چطور رئال مادرید را شکست دهیم. آنها را به خوبی می‌شناسیم و اشتباهات‌مان در آخرین تقابل را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم. ما می‌دانیم که اگر خطرات آنها را به حداقل برسانیم، می‌توانیم در سانتیاگو برنابئو از سدشان عبور کنیم.

مهاجم گلزن بارسا در ادامه با اشاره به پیروزی اخیر رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، افزود:

 شادی و هیجانی که از حذف منچسترسیتی به وجود آمده، می‌تواند رئال مادرید را از نظر ذهنی در ال‌کلاسیکو تضعیف کند. سرخوشی ناشی از پیروزی مقابل سیتی ممکن است باعث آشفتگی آن‌ها شود. ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!
  • ارسلان کامکار: ما را نمی‌خواهند، خودمان را با پررویی تحمیل کرده‌ایم