Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@09:14:34 GMT

جشنواره فیلم تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۵۴۱

جشنواره فیلم تعطیل شد

جشنواره فیلم تصویر تا پایان هفته‌ جاری تعطیل است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در پی شیوع بیماری کرونا ویروس و اطلاعیه پیشگیرانه‌ وزارت ارشاد مبنی بر تعطیلی تمامی اکران‌های سینمایی در سینماهای سراسر کشور، جشنواره فیلم تصویر تا پایان هفته جاری تعطیل است.

بدیهی‌ است با بهبود شرایط و از سرگیری برنامه‌های جشنواره فیلم تصویر، فیلم‌هایی که زمان پخش آن‌ها در جدول برنامه‌های تالار ناصری و شهناز در روزهای تعطیل جشنواره بودند، در ادامه‌ برنامه‌های جشنواره فیلم تصویر گنجانده و نمایش داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش نمایشگاهی تصویر سال تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برقرار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جدول جشنواره فیلم وزارت ارشاد ویروس جشنواره فیلم تصویر جشنواره فیلم تصویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال

به گزارش قدس آنلاین، مجید قناد درباره دلیل ناراحتی‌اش و تعطیلی «فیتیله‌ها» گفت: به خاطر اتفاقاتی که در برنامه افتاد دل من شکست. آن برنامه دیگر برنامه همیشگی من نبود. تنها کاری که می‌کردم وقتی در راه رفتن به شبکه بودم با صدای بلند داد می‌زدم. ناراحتی من از این بود که این برنامه دیگر برای بچه‌ها نبود و برای بزرگترها شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • هماهنگی تعطیلات پایان هفته با دنیا، به افزایش صادرات منجر خواهد شد/خارجی‌ها در روز‌های تعطیل پاسخگو نیستند
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال