Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت از توزیع رایگان بسته‌های ویژه مقابله با کروناویروس شامل ماسک، مایع ضدعفونی کننده و بروشورهای آموزشی در میان خانواده‌های قم خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی با اشاره به آخرین تصمیمات گرفته شده در ستاد فنی اجرایی مقابله با کرونا، درباره کمبودهای ماسک در کشور و تدابیر اتخاذ شده در این زمینه، گفت: متاسفانه ماسک و برخی مواد شوینده و ضدعفونی کننده با کمبود روبرو بودند و این موضوع نیز به دلیل هجمه بیش از حد مردم برای خرید این‌ مواد و البته بی‌انصافی دلال‌ها است که همواره دلال شرایط سخت مردم هستند و نان‌شان در همین گرفتاری‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما از مدت‌ها قبل ذخیره ماسک داشتیم و روز گذشته نیز به طور جدی با کمک مقامات امنیتی و قضایی به این موضوع ورود کردیم. امروز نیز این پیام را به مردم شهر قم می‌دهم که برای همه خانواده‌های قم حداکثر تا آخر امشب پکیجی را آماده می‌کنیم که شامل تعدادی ماسک و مایع ضدعفونی ‌کننده و بروشور و پمفلت آموزشی است. این برنامه سپس برای سایر خانواده‌ها نیز اجرا خواهد. بنابراین از امروز ماسک رایگان در این شهر توزیع خواهد شد.

وزیر بهداشت درباره ژنوتایپ کروناویروس در ایران گفت: بررسی‌هایمان در این زمینه ما را به این سمت سوق داد که این ویروس همان کرونای جدیدی است که در ووهان چین مشاهده شده است.

وی همچنین درباره منشاء این بیماری در کشورمان گفت: طبق بررسی‌هایمان منبع ویروس را پیدا کردیم که از ناقلین چینی بوده است و موارد آن در حال مشخص شدن است. همچنین یکی از فوتی‌ها در قم بازرگانی بود که از طریق پروازهای غیرمستقیم سفرهایی به چین داشته است.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان در بازدید از انبار‌های ذخیره سازی کالا‌های اساسی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان گفت: در یک سال گذشته در مجموع بیش از ۲۸ هزار تن برنج و شکر به نرخ دولتی به منظور تنظیم بازار بین مردم واصناف تولیدی وکارگاه‌ها توزیع شد.
محسن ضیائی افزود: هیچ کمبودی در زمینه تامین اقلام وکالا‌های اساسی مورد نیاز مردم شامل برنج، شکر و روغن وگندم وآرد نیست.
محمود حقیقت سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان هم در این بازدید گفت: تامین نیاز‌های اولیه مردم به کالا‌های اساسی جزو وظایف مستمر مدیران حوزه اقتصادی استان است و مردم باید بتوانند با قیمت منطقی به کالای مورد نظر خود تامین کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • طبخ ۵ کله پاچه بره و ۲۰ پاچه توسط آشپز مشهور چینی (فیلم)
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان