Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:05:59 GMT

ملاقات انتخاباتی بهاروند و تاج؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۷۵۲

ملاقات انتخاباتی بهاروند و تاج؟

روزهای سرنوشت ساز انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می شود و در همین حال برخی اخبار غیر رسمی اما موثق حکایت از رد صلاحیت قطعی بازنشستگان در این مرحله از گزینش نامزدها دارد. اگرچه دبیرکل موقت فدراسیون گفته ناچار است انتخابات را با اساسنامه موجود پیش ببرد و از طرفی این امکان وجود دارد که بازنشستگان مستقر در فدراسیون بتوانند از قدرتی که اساسنامه در اختیارشان قرار داده و با پشتوانه فیفا خود را در انتخابات نگه دارند ولی همچنان رایزنی ها در مقاطع مختلف برای انتخابات وجود دارد و بسیاری اعتقاد دارند حیدر بهاروند روی ماندن در کرسی ریاست فوتبال اصرار نخواهد داشت و به نایب رئیسی سازمان لیگ بسنده می کند تا خود را در برابر قوانین داخلی قرار ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این روزها ملاقات های مختلفی میان ۶ نامزد باقی مانده، حامیان و نمایندگان شان در مجمع صورت می گیرد و افرادی چون بهاروند که گفته می شود بیشترین آرای مجمع را در اختیار دارند ملاقات های بیشتری دارند.
ملاقات اخیر بهاروند و تاج که گفته شده به میزبانی رئیس پیشین برگزار شده اگرچه می توانسته موضوعاتی چون همفکری برای هدایت فوتبال در دوران گذار داشته باشد چون تاج نایب رئیس ای اف سی و نماینده آسیا در کمیته مسابقات فیفا است ، داشته باشد اما گریزی به انتخابات هم احتمالا داشته و با محوریت رد صلاحیت ها همچنین انتخاب استراتژی مناسب در انتخابات پیش روی بوده است.
بهاروند یکی از اصلی ترین حامیان تاج در انتخابات 4 سال پیش بود و حالا می تواند در انتخاب رئیس جدید نیز یک بار دیگر با رئیس سابق فدراسیون همکاری کند.
این در حالی است که اخبار جدی در خصوص حمایت تاج از یک کاندیدا در انتخابات پیش روی شنیده می شود اما آیا رئیس سابق و سرپرست فعلی در ائتلاف با این کاندیدا به تفاهم می رسند؟

256 251

کد خبر 1356068

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج حیدر بهاروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان

علی‌محمد زنگانه عصر امروز یکشنبه در جلسه مشترک با دست اندرکاران مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله اول برخورد با تخلفات و جرائم انتخاباتی کاملا قاطع و جدی بوده است.

وی افزود: هیچ چیزی بهتر از اجرای مطلوب قانون نیست و در همین راستا تمام اقدامات در مرحله نخست برگزاری انتخابات بر مدار قانون بوده و در این زمینه هیچگونه مماشاتی نشده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمامی نهاد‌های انتظامی، امنیتی، نظارتی و اجرایی که به هر نحو در برگزاری انتخابات نقش داشتند، برگ زرینی را در مرحله نخست برگزاری انتخابات رقم زدند.

زنگانه افزود: بدون شک دشمن در تلاش بود که در برگزاری این انتخابات خللی را ایجاد کند که هوشیاری همگانی به ویژه هوشمندی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و نظارتی اجازه نداد تا دشمنان نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

وی ادامه داد: ما در موضوع برخورد با تخلف نباید احساسی شویم و در این موضوع متن قانون باید اجرا شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: هر فردی که می‌خواهد در مسیر قانون‌گذاری به مردم خدمت کند خود باید بر مدار قانون حرکت کند و نباید با رفتار‌های خلاف قانون جو جامعه را برهم بزند و به افکار عمومی آسیب برساند.

زنگانه افزود: مسئله انتخابات در استان گلستان هنوز به پایان نرسیده و به هیچ عنوان در برگزاری انتخابات کوتاهی نخواهیم کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: مطمئن باشید در برخورد با متخلفان قاطعیم و زمانی برخورد می‌کنیم که برای ما اثبات شده باشد.

زنگانه متذکر شد: تمامی برگزار کنندگان انتخابات به گونه‌ای رفتار و اقدام کنند که هیچگونه ابهامی در برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • آغاز تلاش جمهوری خواهان برای مبارزه با تقلب در انتخابات