Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با توجه به نگرانی‌های موجود درباره شیوع بیماری کرونا، نشست تصمیم‌گیری درباره نحوه ادامه لیگ برتر والیبال ایران، ساعت ۱۶ فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره آخرین تصمیمات برای لیگ‌های والیبال گفت: نشست تصمیم‌گیری پیرامون نحوه برگزاری ادامه دیدار‌های مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر روز دوشنبه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و حضور مدیران عامل و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در آن الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر پورحسن تصریح کرد: عصر امروز (یکشنبه) چهار دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مردان ایران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اما دیدار‌های دور برگشت لیگ دسته یک مردان که قرار بود فردا دوشنبه برگزار شود، لغو شده است.

وی درباره لیگ برتر بانوان نیز گفت: دیدار‌های هفته ششم دور برگشت دور مقدماتی لیگ برتر بانوان نیز عصر روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال منوچهر پورحسن ویروس کرونا برگزار می شود لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، پس از حدود دو ماه از انتصابش به عنوان سرمربی ایران، سرانجام ظهر امروز با حضور در سالن فدراسیون والیبال اولین تمرین تیم ملی را زیر نظر گرفت.

او که در ابتدای صحبت هایش در تمرین امروز اعلام کرد به خوبی از اهمیت والیبال در بین هواداران در ایران خبر دارد، تمام تلاشش را برای موفقیت در تیم ملی به کار خواهد گرفت.

پائز حالا کمتر از سی روز فرصت دارد تا عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر بگیرد و ترکیب خود را برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال اعلام کند. بازیکنان نیز حالا با حضور پائز انگیزه‌هایشان دو برابر شده و قصد دارند خود را به این مربی نشان دهند. البته هنوز چند بازیکن تیم ملی به دلیل حضور در لیگ های خارجی به تیم اضافه نشده اند که با حضور آنها همه چیز تکمیل و رقابت به اوج خود خواهد رسید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین برود. هر پنج تیم سهمیه المپیک کسب نکرده اند و عیار موریسیو موتا پائز در همین چهار بازی مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد