Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران سپاهان به دلیل بی تماشاگر شدن این بازی در جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا،خواستار لغو بازی با پرسپولیس هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،پس از آن که هیئت فوتبال استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد بازی امروز سپاهان و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، هواداران سپاهان با توجه به اینکه با این اقدام عملا حق میزبانی از ایشان گرفته میشود و تاثیرگزاری نتیجه این بازی بر روی قهرمان لیگ، خواستار لغو این بازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز باشگاه سپاهان در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار لغو بازی شده بود.مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در این باره گفت: اگر بازی بدون تماشاگر باشد حق میزبانی ما منتفی می‌شود. خواهش ما این است که این بازی به تعویق بیفتد و خواهان برگزاری مسابقه با هوادار نیستیم. البته هنوز به صورت رسمی چیزی به ما ابلاغ نشده است.

او ادامه داد: بازی ما با استقلال در جام حذفی به خاطر آلودگی هوا و به خاطر سلامتی مردم به تعویق افتاد. درخواست ما این است که این بازی هم به تعویق بیفتد. به هیچ وجه نمی‌خواهیم سلامتی مردم به خطر بیفتد ولی بازی بدون تماشاگر نیز به تیم ما لطمه می زند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه ملوان یک روز بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس، شکایت خود را از تیم داوری بازی با پرسپولیس نزد کمیته انضباطی ثبت کرد.

البته بر اساس سلسله مراتب نامه‌نگاری، شکایت ملوان در سازمان لیگ انجام شده و از آنجا به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

باشگاه ملوان معتقد است که باتوجه به نظر کارشناسان، مستحق دو پنالتی بوده و همچنین امیررضا و سروش رفیعی باید از بازی اخراج می‌شدند.

با این حال نکته جالب در شکایت از پیام حیدری، اشاره به بازی با سپاهان در دور رفت است که باوجود برتری ملوان در نقش جهان، یک گل سپاهان به اشتباه مردود نشده بود.

اشاره به این موضوع در شکایت ملوان پیش از بازی سپاهان، نکته مهمی است که انزلی‌چی‌ها روی آن تاکید دارند.

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری