Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:30:53 GMT

احتمال قرنطینه پایتخت وجود دارد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۸۴۳

احتمال قرنطینه پایتخت وجود دارد

هاشمی گفت: در صورتی‌که تعداد افراد مبتلا به کرونا در پایتخت زیاد شود شهر قرنطینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» صبح امروز ( ۴ اسفند) در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی در ارتباط با احتمال قرنطینه پایتخت، گفت: این موضوع باید از سوی وزارت بهداشت پیگیری شود اما اگر تعداد افراد مبتلا زیاد شود حتماً این کار را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با احتمال ابتلایش به کرونا و شرکت در انتخابات با وزیر امور خارجه در روز جمعه، گفت: خوشبختانه آقای ظریف بلد بودند و دست ندادند. ما در آنجا حضور داشته و روبوسی هم نکردیم و پس از رأی دادن سریع از حوزه خارج شدم.

 

هاشمی به‌ علت احتمال ابتلا به کرونا به‌واسطه دیدار با شهردار منطقه ۱۳ تهران که به کرونا مبتلا است در جلسه امروز شورای شهر تهران شرکت نکرده و خودخواسته به قرنطینه رفته است.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرنطینه تهران محسن هاشمی رییس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت . گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

او  گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌نمایند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی تردد نمایید. 

او همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • پایتخت بعدی ایران کدام شهر است؟
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت