Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:02:18 GMT

مأموران قلابی در قم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۹۱۰

مأموران قلابی در قم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۳ سارق حرفه ای در قم خبر داد و گفت: افراد مذکور تحت عنوان مامور ناجا، همشهریان را در خیابان مورد بازجویی قرار داده و با دریافت وجه نقد و همچنین گوشی تلفن همراه، از محل متواری می شدند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی درگفت و گویی، اظهارداشت: در پی سرقت از همشهریان تحت عنوان مأمور ناجا توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 206 و همچنین راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 405، با توجه به حساسیت این پرونده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی جرم و سرقت از تعداد کثیری از شهروندان و سوء استفاده از هویت و لباس نیروی انتظامی موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی متهم اصلی دستگیر شد، با توجه به سابقه قبلی خود ابتدا سعی در انکار موضوع داشت اما در مواجهه با دلایل و مدارک موجود و پس از رویارویی با مالباختگان، به 15 فقره سرقت با همدستی دایی خود و یک تن دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا: حجم وسیعی از کلیپهای منتشر شده درباره "کرونا" جعلی استهشدار جدی پلیس به دلالان ارز و خودرو/ مجوز افزایش فعالیت صنوف تا یک بامدادانتخابات ایران| اشراف کامل پلیس بر فضای انتخابات؛ هیچ مورد خاصی در سیستان و بلوچستان گزارش نشده است

وی افزود: متهمان برای ارتکاب جرم از خودروهای پژو 206 و پژو 405 استفاده کرده و در خیابان افراد را تحت عنوان مأمور ناجا مورد بازجویی قرار داده و در فرصتی مناسب وجه نقد و همچنین گوشی تلفن همراه آن‌ها را سرقت می‌کردند که با دستگیری 2 همدست دیگر هر دو خودرو نیز توقیف شدند.

آقاخانی به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با افرادی که خود را مامور نیروی انتظامی و یا سایر سازمان ها و نهادها معرفی می کنند حتماً مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد