Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:47:09 GMT

۵۰ درصد اقتصاد کشور در وزارت صمت مدیریت می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۵۹۸۳

۵۰ درصد اقتصاد کشور در وزارت صمت مدیریت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله قربانی ظهر یک‌شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل ضمن بیان اینکه مجموعه این وزارت با حجم گسترده امور از معیشت تا صنعت، تجارت خارجی و معدن مواجه است، ابراز داشت: ۵۰ درصد اقتصاد کشور در وزارت صمت مدیریت می‌شود که این میزان برای استان سمنان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه وجود فعالیت‌های گسترده در بدنه وزارت خانه می‌طلبد تا از مدیران توانمند بهره‌مند باشند، افزود: سمنان از این لحاظ یکی از بهترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و آرامش خوبی به لحاظ بدنه کارشناسی و مدیریتی و توانمندی در آن به چشم می‌خورد که بخش عمده‌ای از آن به مدیریت مجموعه بازمی‌گردد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت بابیان اینکه بخش اعظمی از کار این وزارت خانه به مردم برمی‌گردد، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا خروجی کار مشخص شود با پاسخگویی و رفع نواقص فرایندها بهتر می‌توانند اداره شود که باید گفت در سازمان به روی همه بازخواهد بود و با آغوش باز آماده پاسخگویی هستیم.

قربانی ضمن بیان اینکه تشکل‌ها بازوی اصلی سازمان هستند و از این ظرفیت می‌بایست در استان استفاده شود، تصریح کرد: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، اتاق تعاون و خانه صنعت معدن چهار تشکل و مشاور اصلی در استان هستند که می‌توانند کمک باشند چرخ اقتصادی را در استان بگردانند.

وی بابیان اینکه مدیر دلسوز پیگیر امور است، افزود: قطعاً وزارت صمت نیز می‌کوشد تا این ارتباط را به‌خوبی اهتمام دهد و کمک کند تا به همین نحو جریان تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست از زحمات بهروز اسودی تقدیر و علی تشنه دل به‌عنوان سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان سمنان معارفه شد گفتنی است بهروز اسودی به بازنشستگی نائل آمد.

کد خبر 4860754

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه وزارت صنعت معدن و تجارت انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف ویروس کرونا تعطیلی مدارس بوشهر گرگان شهرکرد قزوین بیرجند شیراز وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالا‌های اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.

ایرانی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحد‌های صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.

او با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند