Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی خاوازی معاون وزیر پیشین جهاد کشاوری و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به معرفی وزیر جهاد کشاورزی از سوی رئیس جمهور گفت: کاظم خاوازی معاون وزیر پیشین جهادکشاوری و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نامه معرفی خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس ارائه شده است، بیان داشت: براساس آیین‌نامه داخلی، رئیس مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزیر را در اولین جلسه علنی مجلس برای نمایندگان قرائت کند و سپس معرفی نامه و مستندات را برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی مرتبط ارجاع دهد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون‌های تخصصی هم بعد از بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی و تطبیق آنها با اسناد بالادستی طی یک هفته گزارش آن را به هیئت رئیسه تقدیم می‌کنند تا برای اطلاع نمایندگان، چاپ و توزیع شود.

یوسف‌نژاد تاکید کرد: بررسی صلاحیت خاوازی وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی تا پیش از پایان سال در مجلس انجام خواهد شد.

محمود حجتی وزیر پیشین جهاد کشاورزی آذر ماه امسال طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور استعفای خود را اعلام کرد و این استعفا هم از سوی حجت‌الاسلام روحانی پذیرفته شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر جهاد وزیر جهاد کشاورزی مجلس وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند

رئیس موسسه تحقیقات پنبه کشور از افزایش پنج هزار هکتاری اراضی پنبه خبر داد و گفت: میزان کشت پنبه در گلستان به ۲۰ هزار هکتار خواهد رسید.

قربان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان اظهار کرد: کشت پنبه در گلستان اکنون آغاز شده است و تا خرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حدود سه هزار تن پنبه در کشور داریم، افزود: این میزان بیش از نیاز کشاورزان است و به عبارتی ما به خودکفایی رسیده‌ایم.

رئیس مؤسسه تحقیقات پنبه کشور معتقد است که برای افزایش تولید نیاز است تا کشاورزان بذرهای استاندارد و برچسب‌دار را خریداری کنند، چراکه تنها در این صورت میزان تولید در سطح افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه نیاز کشور حدود ۱۵۰ هزار تن الیاف است، افزود: در برنامه داریم تا ظرف پنج سال آینده به مرز خودکفایی برسیم.

قربانی میانگین برداشت پنبه در گلستان را سه تا چهار تن در هر هکتار اعلام کرد و گفت: کشاورزان با مشورت از کارشناسان برای زمان سم‌پاشی و تهیه نوع بذر می‌توانند این میزان برداشت را به حدود دو برابر افزایش دهند.

وی ارقام سازگار پنبه در زمین‌های کشاورزی استان گلستان را ساجدی، لطیف و تابان و در مناطق شور را ارقامی نظیر ارمغان و شایان اعلام کرد و گفت: بذر خوب یکی از عوامل افزایش برداشت است.

کد خبر 746743

دیگر خبرها

  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان