Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@09:22:56 GMT

آخرین خبر درباره انتخاب مدیرعامل استقلال

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۲۱۳

آخرین خبر درباره انتخاب مدیرعامل استقلال

فردا در مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش، مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران قرار است فردا با حضور سرپرست مدیرعاملی و اعضای مدیره باشگاه در حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شود.

طی این جلسه ضمن بررسی صورت حساب‌های مالی باشگاه طی سال گذشته و بررسی بدهی‌های این باشگاه قرار شده مدیرعامل جدید این باشگاه هم معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال وزیر ورزش و جوانان استقلال مدیرعامل استقلال وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد

جمیل لطف‌اله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان کردستان، برای چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جمیل لطف‌اله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور و از مربیان مطرح رشته تنیس روی میز ایران و جهان، امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان کردستان، با کسب ۱۹ رأی از مجموع ۱۹ رأی مأخوذه برای چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

لطف‌اله نسبی، در این مجمع انتخاباتی که با حضور مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان برگزار شد، به ارائه برنامه‌های خود برای هیئت تنیس روی میز استان کردستان پرداخت.

آمنه غلام‌ویسی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع اظهار کرد: هیئت تنیس استان کردستان همواره در سطح کشور حرف برای گفتن داشته و قهرمان‌های خوبی را در رده‌های سنی مختلف تربیت کرده است.

وی افزود: ما استعدادهای بسیار خوبی را در این رشته ورزشی داریم که امیدواریم این هیئت بتواند این استعدادها را رشد و پرورش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: این اداره‌کل نیز در حد وسع خود به رشته‌هایی که توانمند هستند از جمله تنیس روی میز کمک کرده و به همه شهرستان‌های استان تجهیزات ورزشی اختصاص داده است.

غلام‌ویسی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۴۳ میلیون تومان و فروردین سال جاری هم ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای هیئت تنیس روی میز استان اختصاص دادیم و این کمک‌ها در سال جاری ادامه خواهد شد.

کد خبر 746375

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • نصیرزاده: سرمربی تراکتور فردا مشخص خواهد شد