Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:55:36 GMT

فیلم کوتاه «ساعت خواب» در  فستیوال گاردن سیتی هند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۲۳۲

فیلم کوتاه «ساعت خواب» در  فستیوال گاردن سیتی هند

ساعت خواب روایت‌گر زنی به نام رویاست. او با شرایطی مواجه می‌شود که همسر، دختر و شغلش را در حال از دست دادن می‌بیند...

جشنواره بین‌المللی فیلم GardenCity با پذیرفتن و نمایش جدیدترین طیف‌های فیلم‌های جسورانه، قدرتمند و معنادار از سراسر جهان، دنیای سینما را با هدف لمس و آموزش مخاطب، به شهر بنگلور در هند منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره تمامی انواع و ژانرهای کمدی، وحشت، درام، علمی – تخیلی، انیمیشن و ... را در بر می‌گیرد و بیش از هرچیز به دنبال قصه‌گویی خلاقانه است.

نخستین تجربه کارگردانی حسینی، پیش از این در فستیوال های Kalaburagi هند، International shorts استرالیا، First Friday Kansas city آمریکا و Red dirt آمریکا پذیرفته شده است. 

نویسنده فیلمنامه ساعت خواب بهمن عبداللهی، مدیر تصویربرداری علی محرابی، صدابردار میثم حسنلو، تدوین و صداگذاری محمود نجفی، مدیر تولید احمد مرادی، طراح صحنه و لباس الهه ذکایی، تهیه کننده مینا سادات حسینی و انجمن سینمای جوانان - دفتر تهران بوده و سولماز قاسمی، آرمان عزیزی، نیک‌ناز ظفرنیا و آیدا ابراهیم‌زاده بازیگران آن هستند.

چهارمین دوره این جشنواره ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ آغاز به‌کار می‌کند.

برچسب‌ها هند احمد مرادی ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند احمد مرادی ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه هند احمد مرادی ایالات متحده آمریکا فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول

پرواز تهران استانبول پروازی طولانی نیست و زمان آن به موارد زیادی بستگی دارد. هیچ‌گاه نمی‌توان زمان دقیقی برای پرواز مشخص کرد. اگر اهل برنامه‌ریزی‌های دقیق هستید و دوست دارید از همه لحظات سفر خود نهایت استفاده را ببرید، حتما ادامه این مقاله را بخوانید. در این مقاله زمان طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین پرواز تهران به استانبول را بررسی می‌کنیم. مطالعه مقاله به شما کمک زیادی در برنامه‌ریزی‌ها خواهد کرد. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره سفر هوایی از تهران به استانبول آغاز می‌کنیم.

سفر هوایی از تهران به استانبول

تهران به‌عنوان پایتخت و یکی بزرگ‌ترین شهرهای ایران، شهر مهمی در این کشور است. مسافران زیادی در روزهای مختلف سال به تهران یا از آن سفر می‌کنند. شما به‌راحتی می‌توانید گزینه‌های زیادی را برای خرید بلیط پرواز تهران استانبول بیابید. سایت‌های معتبر و مختلفی هم هستند که این خدمات را برای مسافران مهیا کرده‌اند. اگر از تهران به استانبول سفر می‌کنید، مهم است که برای همه لحظات سفر خود برنامه‌ریزی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم با بررسی ویژگی‌های پرواز تهران به استانبول به شما کمک کنیم تا برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید. اگر می‌خواهید از استانبول به تهران با هواپیما سفر کنید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از هواپیما برای سفر به استانبول

یکی از راه‌های متداول برای سفر از ایران به شهرهایی مانند استانبول در ترکیه خرید بلیط پرواز تهران استانبول است. ترکیه با ایران مرز زمینی مشترک دارد و شما می‌توانید بلیط قطار یا اتوبوس هم برای سفر خود بخرید. امکان سفر با خودروی شخصی هم از ایران به ترکیه وجود دارد. با همه این موارد یکی از بهترین راه‌ها برای سفر از ترکیه به استانبول سفر هوایی است. شما به‌راحتی در یک پرواز حدودا سه‌ساعته از تهران به خاک استانبول می‌رسید. اگر اهل حساب و کتاب دقیق هستید، بد نیست زمان رفتن به فرودگاه تهران و مسافت فرودگاه استانبول تا هتل را هم درنظر بگیرید. البته همان‌طور که در قسمت‌های قبل هم اشاره شد، ممکن است زمان پروازها کمی متفاوت باشد و به همین دلیل بهتر است کمی انعطاف در برنامه‌های خود درنظر بگیرید.

دو فرودگاه در استانبول وجود دارد؛ فرودگاه بین‌المللی آتاتورک (که پروازهای آن به فرودگاه بزرگ استانبول منتقل می‌شوند) و فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوگچن. 82 پرواز در هفته از تهران به استانبول (از آگوست 2023) انجام می‌شود.

مسافت تهران تا استانبول

اگر دوست دارید بدانید چه مدت در پرواز تهران استانبول هستید، بد نیست ابتدا مسافت دو نقطه را بررسی کنید. فاصله تهران تا استانبول 1275 مایل (2052 کیلومتر) است. فاصله فرودگاه صبیحه گوکچن تا مرکز شهر حدود 30 کیلومتر است. با تاکسی حدود 50 دقیقه طول می‌کشد تا این مسیر را طی کنید. فاصله فرودگاه استانبول تا مرکز شهر حدود 34 کیلومتر است و تاکسی این مسیر را در حدود 50 دقیقه طی خواهد کرد. در قسمت بعدی زمان سفر هوایی از تهران به استانبول را بررسی می‌کنیم.

زمان سفر هوایی از تهران به استانبول

موارد زیادی هستند که ممکن است زمان پرواز از تهران به استانبول تغییر کند. نوع هواپیما، نوع ایرلاین، شرایط جوی و آب‌وهوا همه می‌توانند باعث شوند تا زمان پرواز متفاوت شود. پرواز از تهران (THR) به استانبول (IST) حدود سه ساعت و 26 دقیقه طول می‌کشد. خطوط هوایی ایران ایر، ایران آسمان، ماهان‌ایر و ترکیش ایرلاینز بدون توقف از تهران به استانبول پرواز می‌کنند. انواع هواپیماهایی که از تهران به استانبول پرواز می‌کنند، عبارت‌اند از:

ایرباس A321 ایرباس A340-300 ایرباس A340-600 ایرباس صنعتی A300-600 بوئینگ 737 مکس 8 بوئینگ 737-800 (winglets)

اولین پرواز ساعت 01:40 از تهران انجام می‌شود و ساعت 04:35 به استانبول می‌رسد. آخرین پرواز ساعت 19:00 از تهران حرکت خواهد کرد و حدود ساعت 21:55 مسافران را در استانبول پیاده می‌کند.

مدت زمان کل پرواز از تهران ایران به استانبول ترکیه 3 ساعت و 2 دقیقه است. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری تجاری 500 مایل در ساعت است که معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. همچنین 30 دقیقه اضافی برای برخاستن و فرود اضافه شده است. زمان دقیق شما ممکن است بسته به‌سرعت باد متفاوت باشد. اگر قصد سفر دارید، به یاد داشته باشید که زمان بیشتری را برای تاکسی هواپیما بین ورودی و باند فرودگاه اضافه کنید. این اندازه‌گیری فقط برای زمان پرواز واقعی است. همچنین باید زمان انتظار فرودگاه و تجهیزات احتمالی یا تاخیرهای آب‌وهوایی را نیز در نظر بگیرید. معمولا پروازهای تهران به استانبول شما را بین سه تا سه ونیم ساعت به مقصد می‌رسانند.

کد خبر 846433

دیگر خبرها

  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • چرا سخت و خسته از خواب بیدار می شوید ؟
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب