Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:37:43 GMT

تمرین اختصاصی خط خورده‌های استقلال(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۲۶۵

بازیکنان خط خورده از فهرست بازی با ذوب آهن امروز صبح  به صورت اختصاصی تمرین کردند.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی صبح امروز و تنها ساعاتی تا بازی حساس با ذوب آهن بازیکنانی که از فهرست 18 نفره استقلال کنار گذاشته بود را در سالن وزنه هتل محل اسکان تیم به صورت اختصاصی تمرین داد.


تمرین امروز بازیکنان استقلال که در لیست هجده نفره بازی با ذوب‌آهن قرار ندارند با حضور فرهاد مجیدی، سرمربی، علی ربانی مربی بدنساز و نبوشا لکیچ در سالن بدنسازی هتل محل اقامت تیم استقلال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین عارف غلامی، عظیم گوگ، رضا آذری، زکریا مرادی و امیرحسین کارگر حضور داشتند.

 


مرتضی تبریزی مهاجم سرشناس استقلال که سابقه حضور در ذوب آهن را نیز در کارنامه دارد در این تمرین نبود. این بازیکن که انتظار می رفت برای مصاف امروز در فهرست باشد دیروز به خاطر سرماخوردگی شدید از لیست مجیدی برای مصاف امروز استقلالی ها کنار گذاشته شد.

استقلال تهران مرتضی تبریزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مرتضی تبریزی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را جهت شروع دوباره لیگ از روز ۶ فروردین شروع کرده و آبی پوشان قرار است تا قبل از دیدار برابر مس رفسنجان یک یا و بازی تدارکاتی را هم در دستور کار خود قرار دهند.

۴ ملی پوش استقلال که در اردوی تیم ملی حاضر بوده و به ترکمنستان سفر کرده بودند روز گذشته به تهران بازگشتند.

روزبه چشمی بعد از بازگشت در تمرینات حضور پیدا کرد ولی سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی قرار است از امروز در تمرین حاضر شوند.

البته آنها درخواست یک استراحت بیشتر را داده بودند که کادر فنی با توجه به حساسیت بازی های باقی مانده لیگ و دیدار برابر مس رفسنجان از آنان خواست که از امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه ۱۸ فروردین و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

آخرین دیداری که این دو تیم با یکدیگر برگزار کردند در مرحله یک هشتم جام حذفی بود که استقلال در رفسنجان مقابل مس شکست خورد و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.

کد خبر 6064077

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی