Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@04:08:12 GMT

ضدعفونی شبانه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری در اراک

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۲۷۸

ضدعفونی شبانه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری در اراک

ایسنا/مرکزی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری اراک گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری اراک هر شب ضدعفونی می‌شوند.

حجت الله مرادی یکشنبه چهارم اسفندماه در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: با شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی و کشور، سازمان حمل و نقل شهرداری اراک، اقدامات پیشگیرانه خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هرشب ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان عمومی شهر اراک ضدعفونی می شود، افزود: عملیات ضدعفونی بوسیله محلول آب‌ژاول و آب با میزان مشخص که توسط واحد HSE شهرداری تعیین می‌شود از ساعت ۱۰ شب تا صبح انجام می‌گیرد.

مرادی اضافه کرد: پس از پایان محلول شویی، نقاطی مثل میله‌های داخل اتوبوس که با دست گرفته می‌شود با دستمال مجدد پاکسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۱۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و ۱۰ نفر از اکیپ توقفگاه‌ اتوبوس‌ها هر شب اقدام به پاکسازی و ضدعفونی اتوبوس‌ها می‌کنند، گفت: علاوه بر اتوبوس‌ها پایانه‌ها و محل انتظار(ایستگاه‌های اتوبوس) نیز هر شب ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شهرداري اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک