Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-20@08:46:29 GMT

استوکس برای پول و تبلیغ خودش به پرسپولیس آمده بود!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۲۹۶

استوکس برای پول و تبلیغ خودش به پرسپولیس آمده بود!



شرایطی به وجود آمده که پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همچنان به مسئولان این باشگاه نسبت به رفتارهای آنتونی استوکس هشدار می دهند.

به گزارش خبرآنلاین؛مرتضی کرمانی مقدم بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال جدایی استوکس و غیبت او در تمرینات و اردوی اخیر پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان گفت:«این اتفاقات باورکردنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همان موقع که نام استوکس برای پرسپولیس مطرح شده بود، چون تجربه حضور و حواشی او در تراکتور و رفتارهای حاشیه سازش را داشتیم به مسئولان باشگاه تذکر دادیم که مراقب این مهاجم ایرلندی باشند اما متاسفانه هیچ توجهی به حرف های مان نشد. بازیکنی که به خاطر تبلیغ خودش برای فصل های آینده و پیدا کردن تیم و همچنین پول به پرسپولیس آمده باشد، آخر و عاقبتش هم همین می شود.»

او اضافه کرد: «استوکس به راحتی بدون این که تضمینی به باشگاه بدهد توانست در اردوی امارات بماند. او همه را سرکار گذاشته است و با رقم بسیار بالایی به پرسپولیس پیوسته و حالا باید پاسخگوی رفتار و کردارش باشد. پرسپولیس باشگاهی نیست که بازیکنی بتواند در آن حاشیه‌سازی کند چون به اندازه کافی خودش حاشیه دارد. من از مدیران باشگاه درخواست دارم با تمام توان شان مقابل رفتارهای این بازیکن بایستند و هیچ گذشتی در برابر استوک نشان ندهند زیرا این بازیکن ایرلندی مشغول بازی با اعتبار باشگاه است.»

کرمانی در نهایت گفت: «پرسپولیس بازی حساسی با سپاهان دارد و در اسفند ماه باید تمرکزش را روی امتیازاتی بگذارد که مانع از دست رفتن قهرمانی شود اما انگار همین آقای استوکس کاری کرده که باشگاه به دنبال مسائل دیگری برود. الان همه دنبال آن هستند که به راز رفتار ها و پرونده انضباطی این بازیکن باشند. امیدوارم پرسپولیسی‌ها واکنش خوبی نسبت به این موضوع نشان بدهند.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم از این پرسپولیس لذت می‌برد/ یک بازی را ببریم قهرمانیم/ رقبا قطعاً امتیاز از دست می‌دهند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ای کاش امید عالیشاه مصدوم نمی‌شد تا شیرینی این پیروزی بیرون از خانه بیشتر به همه ما می‌چسبید.

سرویس ورزش مشرق - رحیم یوسفی بازیکن اسبق برای تیم پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: باز هم شاهد بودیم که پرسپولیس در ادامه روند رو به رشد هفته‌های اخیر خود یک فوتبال یکنواخت رو به جلو و تهاجمی را به نمایش گذاشت که همیشه از این تیم انتظار می‌رود. خیلی خوب است که بچه‌های تیم چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند و اینقدر با هم هماهنگ هستند که بارها دیدیم در این مسابقه اس پشت سر می‌دادند و یا بدون نگاه کردن به محل استقرار بازیکن دی توپ را زیر پای هم تیمی‌شان می‌انداختند این‌ها ثابت می‌کند که تیم شکل گرفته و در هفته بیست و چهارم در اوج آمادگی به سر می‌برد.

وی افزود: نکته مهم دیگر دل و جرات خوبی است که بچه‌های تیم پیدا کرده‌اند و درست مثل روزهایی بازی می‌کنند که می‌خواستند قهرمان شوند و در پایان فصل هم قهرمان شدند. این بچه‌ها هیچ چیزی را به اما و اگر نمی‌سپارند و فقط می‌روند تا گل بزنند. من مطمئنم اگر بتوانند در هر بازی تعداد گل‌هایشان را دو رقمی هم می‌کنند ولی به هر حال تیم‌های مقابل هم بیکار نیستند و آنها هم دست به دفاع می‌زنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: واقعا آدم از دیدن چنین تیمی لذت می‌برد. یک فوتبال تهاجمی رو به جلو و تک ضرب. بازیکنانی که در جلو حضور دارند این توانایی را دارند که از بازیکن روبرویشان رد شوند که این تفاوت فوتبالیست پرسپولیس با بازیکنانی که در اندازه این تیم نیستند ولی پیراهن آن را می‌پوشند را به خوبی نشان می‌دهد. کسی که در پرسپولیس بازی می‌کند حتی اگر مدافع باشد باید بتواند که لااقل از یک یار روبروی خود بتواند رد شود. نبیل باهویی و امثال چنین بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند هرگز چنین توانایی را نداشتند و فقط جای یک بازیکن را در جلوی تیم پر کرده بودند.

یوسفی اضافه کرد: با همه احترامی که برای تیم صنعت نفت آبادان قائل هستم این تیم حرفی برای گفتن مقابل پرسپولیس نداشت و ما یک برد خیلی خوب و پرگل بیرون از خانه به دست آوردیم تا ثابت کنیم مدافع عنوان قهرمانی هستیم و اگر در صدر جدول قرار نداریم به خاطر شرایط تیم در نیم فصل اول بوده است.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس درباره رقابت شدید و نزدیک این تیم با استقلال در بالای جدول گفت: با توجه به مسابقات پیش رو و این پرسپولیسی که من می‌بینم هیچ تیمی جلو دارش نیست. ما اگر در بازی با سپاهان نتیجه لازم را بگیریم و برنده شویم دیگر قطعاً قهرمان خواهیم شد. با توجه به شرایط تیم رقیب و وضعیت خوب این هفته‌های بچه‌های پرسپولیس ما باید فقط به فکر برنامه خودمان باشیم و برویم تا قهرمانی چون قطعاً تیم‌های دیگر امتیاز از دست می‌دهند ولی پرسپولیس در این هفته‌ها ثابت کرده هیچ تیمی مثل این پرسپولیس زیبا رو به جلو تهاجمی و خوب بازی نمی‌کند.

یوسفی درباره خط دفاعی و گل نخوردن این تیم در سه بازی اخیر گفت: با اینکه بیرانوند مصدوم است و نفر جوانی جای او ایستاده ولی خوشبختانه توان دفاعی پرسپولیس هم به اندازه توان هجومی‌اش خوب است که در این سه بازی گلی نخورده و توانسته ۹ امتیاز پشت سر هم در نبود بیرانوند بگیرد. جانشین بیرانوند ثابت کرده در این مدت بیکار نبوده و به خوبی از بودن کنار بیرانوند دروازه بانی یاد گرفته است. امیدوارم این وضعیت در ادامه هم تداوم داشته باشد که پرسپولیس به آنچه لیاقتش را دارد برسد.

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب ستاره بدون حاشیه فوتبال ایران؛ بیشتر احتیاط کنید!
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند | جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد
  • داداش زاده: پرسپولیس در آرامش اما استقلال درگیر حاشیه است/ امیدوارم قهرمانی در مستطیل سبز رقم بخورد
  • آدم از این پرسپولیس لذت می‌برد/ یک بازی را ببریم قهرمانیم/ رقبا قطعاً امتیاز از دست می‌دهند
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد