Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانس منزلت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران که به ارائه خدمات ورزشی به سالمندان و افراد مسن می‌پردازد، با هدف کاهش آسیب پذیری گروه‌های جامعه در مقابل ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد یکی از گروه‌های در معرض خطر در برابر ویروس کرونا سالمندان هستند که با هدف کاهش زمینه‌های شیوع این ویروس و توجه به سلامت سالمندان، سانس‌های منزلت مجموعه‌های ورزشی پذیرش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سایر سانس‌های مجموعه‌های ورزشی همچنان دایر و اقدامات لازم جهت افزایش بهداشت عمومی و ضدعفونی وسایل ورزشی در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان ورزش شهرداری تهران کرونا مجموعه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت و توزیع نان صلواتی در میدان امام علی (ع) اصفهان

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۳ شهرداری اصفهان از پخت و توزیع نان صلواتی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: این امر خیر از پنجم تا نهم فروردین از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در میدان امام علی (ع) انجام می‌شود.

سیدهدا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح سفره کرم امام حسن (ع) یک سنت قدیمی است که به همت خیران تعداد قابل توجهی از نانوایی‌های سطح شهر در این روز به صورت رایگان نان را در اختیار روزه‌داران و عموم مردم قرار می‌دهند.

وی افزود: بر همین اساس هر ساله خیران سطح شهر با هدف ادامه دادن سیره کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و سفره‌داری و اکرام نیازمندان برای توزیع رایگان نان نذری اقدام می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای ماه رمضان سال جاری با توجه به تقارن شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و نوروز و حجم تردد مسافران نوروزی در محل میدان امام علی (ع)، سفره کرم این امام همام و پخت نان با استقرار دستگاه تنور سیار در محل انجام خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه این اقدام با همکاری مشترک اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی منطقه ۳ شهرداری اصفهان و خیران انجام می‌شود، ادامه داد: سفره کریم اهل بیت از پنجم تا نهم فروردین از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ توزیع نان تازه رایگان دارد.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی نیز غرفه فرهنگی کودکان مستقر و مراسم پرده‌خوانی و نورافشانی برای تمام سنین توسط بنیاد فرهنگی و مهدی موعود در محل میدان امام علی (ع) انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۳ شهرداری اصفهان افزود: خیران و علاقه‌مندانی که تمایل به مشارکت در این امر خیر دارند، می‌توانند به میزان توان مشارکت و نذر خود را ادا کنند.

کد خبر 739142

دیگر خبرها

  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • دیدار نوروزی از سرای سالمندان + فیلم
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران
  • استقبال بیش از ۱۲۴ هزار نفر از ابرسازه‌های تفریحی نصف‌جهان
  • پخت و توزیع نان صلواتی در میدان امام علی (ع) اصفهان
  • استقبال ۱۲۴ هزار نفر از تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهررویا
  • ثبت ۶ شب خاطره‌انگیز در شهر جهانی/بارندگی شادراه نور را تعطیل کرد