Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:38:32 GMT

حلقه نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین تنگ می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۳۴۴

حلقه نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین تنگ می‌شود

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و خدمات دهی مطلوب و با کیفیت به آنان و همچنین شهروندان استان از مهم ترین دلایل تشدید نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری به شمار می رود.

علی فرخزاد افزود: بازرسی و نظارت بر تاسیسات گردشگری شامل اماکن اقامتی و پذیرایی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، میهمان پذیرها و اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافرها، مجتمع های خدماتی و رفاهی، پایانه های مسافری، جایگاه های عرضه سوخت، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی و رستوران های بین راهی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می شود.

وی اظهار داشت: نظارت ها و گشت های بازرسی مشترک از تاسیسات گردشگری با حضور کارشناسان میراث فرهنگی، اداره کل تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام خواهد شد.

این مسوول گفت: رعایت بهداشت در رستوران های بین راهی و کنترل کیفیت مواد غذایی عرضه شده در این مراکز و سایر واحدهای تجاری بین راهی، نظارت بر بهداشت سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، کنترل  کنترل نرخنامه ها و جلوگیری از گران فروشی در این بازرسی ها به شدت مورد توجه قرار دارد.

وی اظهار داشت: تذکر شفاهی و کتبی، معرفی متخلفان به مراجع قضایی و پلمب واحدهای متخلف از موارد پیش بینی شده برای پیشگیری از تخلفات و برخورد با متخلفان است.

برچسب‌ها استان قزوین جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین جهانگردی استان قزوین جهانگردی تاسیسات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی، در یک سال گذشته از نازل‌های سوخت هزار و ۶۹ جایگاه عرضه سوخت، بازرسی شد.
مهدی پژوهش افزود: برای نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع، مطابق قوانین و دستور العمل‌های سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید‌های مشترک با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از جایگاه‌های سوخت مایع در استان چهارمحال و بختیاری بازدید و نازل‌های سوخت مورد آزمون قرار گرفتند.
مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه‌های مشاهده کردند، از طریق سامانه ۱۵۱۷ موضوع را به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا کارشناسان استاندارد برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان موضوع را پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر