Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندلی مدیریت باشگاه استقلال برای مدیر عامل جدید هزینه میلیاردی دارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران فردا با حضور سرپرست مدیرعاملی و اعضای هیئت مدیره باشگاه در حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش برگزار شود تا وضعیت این باشگاه در برخی موارد مشخص شود.

علاوه بر بررسی صورت حساب‌های مالی باشگاه طی سال گذشته و بررسی بدهی‌های این باشگاه قرار شده مدیرعامل جدید این باشگاه هم معرفی شود تا این باشگاه پس از استعفای امیر حسین فتحی، مدیریت جدیدی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بین اعضای هیئت مدیره باشگاه نفراتی همچون علی فتح الله زاده،  عبدالرضا موسوی و اسماعیل خلیل زاده در نظر دارند شانس خود را برای مدیر عاملی امتحان کنند. البته موسوی و خلیل زاده در بخش دیگری مدیر عامل هستند و احتمالا مدیریت آن‌ها در استقلال تایید نشود، اما فتح الله زاده بدون مشکلی خود را گزینه اصلی مدیر عاملی آبی‌ها می‌داند.

به هر ترتیب باشگاه استقلال در آینده احتمالا با پرونده‌های شکایتی با رقمی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان روبرو شود که بدون شک حضور هر فردی در راس مدیریت باعث می‌شود تا مدیر عامل جدید پرداخت بدهی را متقبل شود.

با این وجود بعید هم نیست در مجمع باشگاه که با حضور نفرات وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، استقلال تا پایان فصل جاری با سرپرستی کار خود را پیش ببرد و خلیل زاده همچنان در راس کار باشد.

به هر ترتیب وضعیت مدیر عاملی استقلال فردا مشخص می‌شود و در این میان طبق اعلام عبدالرضا موسوی و علی فتح الله زاده اگر این نفرات برای مدیریت انتخاب نشوند احتمال دارد استعفای آن‌ها روی میز وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد و در آن صورت باشگاه استقلال با حاشیه جدیدی مواجه شود و باشگاه به دنبال انتخاب اعضای جدید برای هیئت مدیره باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی فتح الله زاده باشگاه استقلال مسعود سلطانی فر وزیر ورزش باشگاه استقلال فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نصب کنتورهای هوشمند چاه کشاورزی در کنترل و مدیریت بهره‌برداری از منابع آب

مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام گفت: کنتورهای هوشمند چاه کشاورزی نقش موثری در کنترل و مدیریت بهره‌برداری از منابع آبی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، صدیقه منصوری امروز- شنبه یکم اردیبهشت‌- در آئین تجلیل از صاحبان چاه‌های آب کشاورزی نمونه با اشاره به اهمیت نصب کنتور حجمی هوشمند اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه کلان آب، همواره نیاز به وجود آمار و اطلاعات بیلان منابع آب دارد که با توجه به شرایط بحرانی منابع آب زیرزمینی، ضرورت اندازه‌گیری حجم واقعی آب برداشتی و کنترل آن طبق حقابه‌های مندرج در پروانه‌های بهره‌برداری اهمیت به‌سزایی پیدا کرده است که این مهم به وسیله کنتور میسر می‌شود.

وی با تاکید به همکاری کشاورزان دارای چاه آب، افزود: بر اساس بررسی‌ها و برآوردهایی که تاکنون انجام شده، بهره برداران ایرانی، بیشترین ذخایر آب زیرزمینی خود را استخراج کرده‌اند، همانگونه که می‌دانیم بخش کشاورزی آب‌های زیرزمینی را به صورت فراوانی مصرف می‌کند.


مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام ادامه داد: یک ابزار بسیار مؤثر برای مدیریت برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی از چاه‌ها، کنتورهای حجمی هوشمند آب چاه کشاورزی است که بر اساس نتایج حاصل از مطالعات انجام شده، سبب جلوگیری از سو مصرف مخفیانه مصرف کنندگان با توجه به سهم مصرف سالانه مقرر شده‌اند.

منصوری تاکید کرد: هم اکنون کنتورهای هوشمند چاه کشاورزی نقش مؤثری در کنترل و مدیریت بهره‌برداری از منابع آبی دارند که در نهایت می‌تواند قدمی کارآمد در راستای تصمیمات و شیوه‌های مدیریتی صحیح و مناسب از طریق جبران الگوهای نامناسب بهره‌برداری، حفظ منابع آب قابل دسترس، جلوگیری از بیلان آب منفی آبخوان‌های زیرزمینی و دامن گیر شدن شرایط تنش و بحران دائمی کمبود آب باشد.

به گزارش ایمنا، طی مراسمی با حضور مدیر اداره منابع آب شهرستان دهلران، مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب و مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان از آقایان سعید کاوری زاده، پرویز محمدی که با نصب کنتور حجمی هوشمند و مطابق با پروانه بهره‌برداری از چاه‌ها آب استحصال کردند تقدیر شد.

کد خبر 746373

دیگر خبرها

  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • ضرورت نصب کنتورهای هوشمند چاه کشاورزی در کنترل و مدیریت بهره‌برداری از منابع آب
  • کاهش ۷۵ درصدی حوادث غرق شدگی در خوزستان