Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@17:31:07 GMT

حلقه نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین تنگ می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۵۲۷

حلقه نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین تنگ می‌شود

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و خدمات دهی مطلوب و با کیفیت به آنان و همچنین شهروندان استان از مهم ترین دلایل تشدید نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری به شمار می رود.

علی فرخزاد افزود: بازرسی و نظارت بر تاسیسات گردشگری شامل اماکن اقامتی و پذیرایی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، میهمان پذیرها و اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافرها، مجتمع های خدماتی و رفاهی، پایانه های مسافری، جایگاه های عرضه سوخت، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی و رستوران های بین راهی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می شود.

وی اظهار داشت: نظارت ها و گشت های بازرسی مشترک از تاسیسات گردشگری با حضور کارشناسان میراث فرهنگی، اداره کل تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام خواهد شد.

این مسوول گفت: رعایت بهداشت در رستوران های بین راهی و کنترل کیفیت مواد غذایی عرضه شده در این مراکز و سایر واحدهای تجاری بین راهی، نظارت بر بهداشت سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، کنترل  کنترل نرخنامه ها و جلوگیری از گران فروشی در این بازرسی ها به شدت مورد توجه قرار دارد.

وی اظهار داشت: تذکر شفاهی و کتبی، معرفی متخلفان به مراجع قضایی و پلمب واحدهای متخلف از موارد پیش بینی شده برای پیشگیری از تخلفات و برخورد با متخلفان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین پخش فرآورده های نفتی راهداری و حمل و نقل جاده گردشگری مواد غذایی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تاسیسات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ موسی بزرگی در جلسه مشترک شورای راهبری وضعیت تصادفات و ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم (ع) استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۳ درصد حوادث رانندگی استان به علت واژگونی و خروج ازجاده اتفاق افتاده است گفت: آمار تصادفات نوروزی استان از ۲۴ اسفند پارسال تاکنون در مجموع هشت درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راه استان سمنان افزود: برای مدیریت هرچه بهتر وضع ترافیکی راه‌ها در تعطیلات نوروز ، بیش از ۳۰۰ نقطه حادثه خیز محور‌های استان شناسایی و رسیدگی شده است
سرهنگ بزرگی با بیان اینکه بیشترین مدیریت و نظارت‌های ترافیکی پلیس راه استان در ساعات روز است گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تاکنون ، زمان ۲۶ درصد تصادفات از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و نیز ۲۳ درصد تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ساعات ۸ تا ۱۲ ظهر هم سومین جایگاه را از نظر زمان بیشترین تصادفات دارد.
استاندار سمنان هم با تاکید بر لزوم بکارگیری تمام عوامل تاثیر گذار در کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: باید استقرار وسایل نقلیه دارای چراغ گردان به فرمانداران و ۴۳ دهیاری نیز دوباره ابلاغ و اجرایی شود .

سیدمحمدرضا هاشمی گفت : از امروز هر یک از ۴۳ مجتمع خدمات بین راهی نیز به استقرار یک وسیله نقلیه دارای چراغ گردان موظف هستند  
استاندار سمنان گفت: هیچ کمبود‌ی در تامین سوخت جایگاه‌ها نیست و جایگاه داران نیز موظفند در محل جایگاه حضور و نظارت داشته باشند
بهسازی و نظارت بر وضع بهداشتی مجتمع‌های بین راهی و بخصوص سرویس‌های بهداشتی بین راهی و بوستان ها‌ی درون و برون شهری ، نظارت بر عملکرد اصناف و نانوایی‌ها موضوعات دیگری بود که استاندار تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ جرایم رانندگی راهی برای کنترل جرایم و کاهش تصادفات
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • کنترل و نظارت بر خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل مسافر البرز
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • ورود ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی به جوانرود
  • ارایه خدمات به مسافران نوروزی در تاسیسات گردشگری خوزستان