Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر والیبال از فدراسیون درخواست کردند که مسابقات بدون تماشاگر را لغو کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بر اساس برنامه اعلام شده قرار بود امروز در شهرهای یزد، تهران، مریوان، اراک و ورامین پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که بنا به درخواست شورای تامین استان مرکزی و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دیدار تیم‌های شهروند اراک و خاتم اردکان از هفته نوزدهم لیگ برتر لغو شد.

همچنین برخی باشگاه‌های از فدراسیون والیبال درخواست کرده‌اند که مسابقات بدون تماشاگر هم لغو شد؛ آنها مدعی شدند که والیبال بدون حضور تماشاگران جذابیت ندارد و بهتر است تا زمان رسیدن به شرایط ایده‌آل تمام رقابت‌هایی که قرار است بدون تماشاگر باشند، لغو شوند.

فدراسیون والیبال فردا جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌ها خواهد داشت و قطعاً در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر شهید قاسم سلیمانی فدراسیون والیبال بدون تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!

خبرگزاری فارس، در گزارشی از برگزاری بازی آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خبر داده و این موضوع را به ماجرای بغل‌کردن جیمی‌جامپ زن توسط کاپیتان استقلال در جریان بازی لیگ برتری آلومینیوم-استقلال در ورزشگاه اراک مرتبط کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشته است: «سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبان‌گیر تیم آلومینیوم نیز بشود.»

در ادامه آمده: «براساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن گفتن این خبر به فارس اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.»

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر