Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@05:55:02 GMT

تشکیل پارلمان دانش‌آموزی در امارات

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۶۶۰۵

تشکیل پارلمان دانش‌آموزی در امارات

شورای عالی مادران و کودکان امارات از تشکیل اولین پارلمان دانش‌آموزی در این کشور براساس توافقی که این شورا با شورای ملی فدرال امضا کرده، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، شورای عالی مادران و کودکان امارات اعلام کرد، این اقدام همسو با برنامه‌های توانمندسازی سیاسی است که خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات آن را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات طی کنفرانس مطبوعاتی ایراد شد که شورای مشورتی کودکان در شورای عالی مادران و کودکان امارات در "مناره السعدیات" ابوظبی تحت نظارت فاطمه دختر مبارک، رئیس اتحادیه کل زنان برگزار کرد.

در همین راستا، ثانی الزیودی، وزیر تغییرات آب و هوایی و محیط زیست امارات تصریح کرد: همکاری به دلیل آب و هوا و محیط زیست بر دوشادشی نقش‌های تمامی طیف‌های جامعه متمرکز است نه فقط تلاش‌های بخش دولتی. مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مهمترین اقشار  جامعه را تشکیل می‌دهند و اگر هوشیاری این اقشار نسبت به سازوکار و معیارهای صحیح برای تعامل با محیط زیست و رویکردهای مداوم در مصرف ارتقا پیدا کند آنها قادر به ایجاد تغییر مثبت و کارآمد در مسیر این همکاری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۴۰۰ تیم در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با محوریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری واحد علوم و تحقیقات و کمیته ملی ربوکاپ ایران در ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

براساس این گزارش از مهم‌ترین اهداف این مسابقه آشنا کردن دانشجویان و دانش‌آموزان با مباحث تئوری و عملی هوش مصنوعی و علم رباتیک و تجاری‌سازی ربات‌های ساخته شده از سوی تیم‌هاست.

این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود. دبیرخانه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در قالب کمیته‌های علمی و فنی، اجرایی و پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، فعالیت می‌کند.

همچنین بیش از ۴۰۰ تیم از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خارج از این دانشگاه جهت حضور در این رویداد ملی و بین‌المللی اعلام آمادگی کرده و در ۱۳ لیگ تخصصی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت می‌پردازند.

براساس این گزارش، در این مسابقه دو تیم از واحد علوم و تحقیقات در لیگ‌های سرویس رسان در کار و شبیه‌ساز فوتبالیست دو بعدی حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد
  • آیا دستمزد ۱۴۰۳ تغییر می کند؟ / تشکیل جلسه شورای عالی کار
  • مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ در بابل
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • رقابت بیش از ۴۰۰ تیم در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی